برگزیدگان مسابقه قرآنی«معتکفان» در رامیان تجلیل شدند
کد خبر: 4120287
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳

برگزیدگان مسابقه قرآنی«معتکفان» در رامیان تجلیل شدند

همزمان با آخرین روز از مراسم معنوی اعتکاف برگزیدگان مسابقه فرهنگی قرآنی«معتکفان» با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان و مسئولین استانی امروز، ۱۷ بهمن دررامیان برگزار شد.

برگزیدگان مسابقات فرهنگی قرآنی در رامیان

به گزارش ایکنا از گلستان،

 همزمان با آخرین روز از مراسم معنوی اعتکاف برگزیدگان مسابقه فرهنگی قرآنی «معتکفان» با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان و مسئولین استانی امروز، ۱۷ بهمن دررامیان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان با اشاره به اینکه سبک زندگی قرآنی به معنای زندگی با آن و درک مفاهیم و عمل به مبانی اسلامی است، بیان کرد: بی اخلاقی هایی که امروز در جامعه وجود دارد نشان دهنده بی‌توجهی به قرآن است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان با اشاره به اینکه قرآن راه و روش انسانیت را به ما می‌آموزد، افزود: هر چه بیشتر با قرآن و معنای آن آشنا شویم، دارای سنگینی و تواضع بیشتری می‌شویم.

بسطامی با بیان‌اینکه مسابقات قرآن دارای برکت و محتوای عمیق معنوی است، گفت: جامعه ما باید به سمت قرآنی شدن سوق پیدا کند و اگر ارتباط با قرآن را ترک کنیم، هیچ چیزی در دنیا و آخرت نداریم.

وی تصریح کرد: این برنامه فرهنگی و قرآنی با هدف ترویج فرهنگ دینی و مذهبی و همچنین آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم و ارزشهای اسلامی همزمان با روز پایانی مراسم معنوی اعتکاف در سه شهر رامیان، خان ببین و دلند بین معتکفین اجرا و به ٢١ نفر برگزیده که به پرسشنامه ها پاسخ صحیح داده بودند جوایزی به قید قرعه اهداء شد.

بسطامی گفت: این برنامه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان رامیان و شهرداری‌های شهرهای دلند و خان ببین به اجرا درآمد.

انتهای پیام
captcha