محفل انس با قرآن ویژه بانوان در مینودشت برگزار شد
کد خبر: 4119808
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

محفل انس با قرآن ویژه بانوان در مینودشت برگزار شد

به‌مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر و همزمان با ششمین سال شهادت شهید مدافع‌ حرم، شهید جواد سنجه‌ونلی محفل انس با قرآن ویژه بانوان شامگاه، 15 بهمن در مدرسه غیردولتی شهید سنجه‌ونلی مینودشت برگزار شد.

محفل انس با قرآن ویژه بانوان در مینودشتبه گزارش ایکنا از گلستان، به‌مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر و همزمان با ششمین سال شهادت شهید مدافع حرم، شهید جواد سنجه‌ونلی محفل انس با قرآن بانوان شامگاه، 15 بهمن‌ماه در مدرسه غیردولتی شهید سنجه‌ونلی مینودشت برگزار شد.

در این محفل قرآنی وحید خزایی، قاری بین‌المللی از تهران به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و در ادامه بیان سبک زندگی اسلامی توسط احمدی روان‌شناس سبک زندگی اسلامی ارائه شد.

در این محفل احمدی بیان کرد: با توجه به سوره مبارکه حمد در سبک زندگی قرآنی اساس بنیان قرآن یعنی باید آیه شریفه «بسم الله الرحمن الرحیم» را در زندگی خود نهادینه کرد.

وی ادامه داد: با توجه به آیات سوره حمد انسان باید هم اندیشه محکم داشته باشد و هم کار و انگیزه کافی. این دو اصل در سوره حمد، بلکه در کل سوره‌های قرآن متجلی است و از انسان خواسته شده است.

این مدرس گفت: بانوان که با تربیت فرزندان سر و کار دارند باید توجه داشته باشند که روایات بسیاری در خصوص تعلیم آیه شریفه «بسم الله الرحمن الرحیم» آمده که این همچون تعلیم خود قرآن کریم، حقی از فرزند بر گردن والدین است. نامگذاری نام خوب نیز جزو حقوقی بر گردن پدر و مادر است.

گفتنی است، این محفل نورانی به همت اداره اوقاف و امور خیریه، دبستان غیردولتی شهید سنجه‌ونلی،  مؤسسه مشکات القرآن، بسیج خواهران حوزه فاطمه‌الزهرا‌(س) و واحد عترت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان مینودشت برگزار شد.

انتهای پیام
captcha