شرکت بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز گلستانی در مراسم معنوی اعتکاف
کد خبر: 4119620
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

شرکت بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز گلستانی در مراسم معنوی اعتکاف

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به اعتکاف بیش از هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز گلستانی خبر داد و گفت: بیشتر معتکفین در شهرهای گرگان، گنبدکاووس و علی آبادکتول بوده که درصددهستیم در کنار برنامه‌های فرهنگی نشست‌های معرفتی با محوریت جهادتببین در دستور کار قرار بگیرد.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات گلستان امروز، ۱۵بهمن همزمان با اولین روز ازمراسم معنوی اعتکاف در جمع خبرنگاران گفت: مراسم معنوی اعتکاف سه سال به علت شیوع ویروس کرونا برگزار نشد اما امروز با موج عظیمی از نوجوانان و جوانان معتکف در مساجد را شاهدیم.

مدیرکل تبلیغات گلستان با بیان اینکه حضور این جوانان برای کسب معنویت و ارتباط با خدا خط بطلانی بر نقش‌های شوم دشمنان خواهد بود، افزود: امروز دشمنان با تمام ابزارهای تبلیغاتی سعی در منحرف کردن جوانان ما از معنویت و ارتباط با خالق هستی دارند لذا این حضور گسترده نشان دهنده یک جواب محکم و دندان شکنی بر همه این خیال بافی های دشمنان است.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان اینکه بیش‌از ۱۲ هزار نفر در ۲۰۰ مساجد استان معتکف شدند، افزود: امسال سعی شده جلوه دیگری از اعتکاف را شامل اعتکاف پدر، پسری و مادر، دختری و اعتکاف دانش‌آموزی و دانشگاهی را به نمایش بگذاریم که الحمدالله استقبال خوبی صورت‌ گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به اعتکاف بیش از هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز در سطح استان خبر داد و گفت: بیشتر معتکفین در شهرهای گرگان، گنبدکاووس و علی آبادکتول بوده که درصددهستیم در کنار برنامه‌های فرهنگی نشست‌های معرفتی با محوریت جهادتببین دردستورکار قرار بگیرد.

وی گفت: پایان مراسم اعتکاف با اعمال ام داوود همراه بوده که این مراسم به صورت سراسری برگزار خواهد شد که امیدواریم این مراسمات زمینه‌ای برای ایجاد معنویت در جامعه فراهم کند.

 

انتهای پیام
captcha