برگزاری دوره‌ ارتقای سطح کیفی حافظان قرآن در گنبدکاووس
کد خبر: 4119080
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

برگزاری دوره‌ ارتقای سطح کیفی حافظان قرآن در گنبدکاووس

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: دوره ارتقای سطح کیفی حافظان قرآن در روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن با حضور اساتید کشوری در دارالقرآن امام شاطبی گنبدکاووس در حال برگزاری است.

حجت الاسلام کوهساریان رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان

حجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان گفت: یکی از برنامه‌های اوقاف و امور خیریه برگزاری دوره‌های ارتقای سطح قاریان و حافظان قرآن است که با توجه به بازدید رئیس مرکز سازمان اوقاف و اموخیریه والزام به برگزاری دوره‌های ارتقا برای حافظان این دوره در دارالقرآن امام شاطبی گنبدکاووس در حال برگزاری است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان بیان کرد: این دوره با شرکت ۶۰ حافظ قرآن بالای ۲۰ جز و حافظ کل قرآن در روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن با حضور اساتید کشوری حافظ قرآن محمدمهدی بحرالعلوم و امیر آقایی در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام کوهساریان هدف از برگزاری این دوره را ارتقا سطح کیفی حفظ قرآن و چگونگی حفظ قرآن دانست و گفت: این دوره با همکاری اوقاف امورخیریه گنبدکاووس و مرکز افق حرم یحی بن زید(ع) و دارالقرآن امام شاطری گنبدکاووس در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha