یادواره شهدای والفجر ۸ در ارومیه برگزار می‌شود
کد خبر: 4118779
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵

یادواره شهدای والفجر ۸ در ارومیه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ارومیه گفت: به‌مناسبت دهه فجر یادواره شهدای والفجر ۸ در این شهرستان برگزار می‌شود.

قهرمان عیوضلو فرمانده سپاه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایخان غربی، قهرمان عیوضلو، فرمانده سپاه ارومیه ۱۱ بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: در طول ۴۴ سال گذشته جمهوری اسلامی با اتکا به مردم در برابر نقشه‌های شوم دشمنان ایستادگی کرده و باصلابت به راه خود ادامه داده است.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر افزود: مسابقه پژوهشی با موضوع انقلاب، به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدرسه نورالشهدا،  توزیع ۵۱ سری جهیزیه، برگزاری جشن ازدواج آسان برای ۴۵ زوج، برگزاری مسابقات ورزشی،برگزاری جشنواره سرود، برگزاری جشن دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها، رزمایش گردان‌های بسیج، راهپیمایی خودرویی در روستاها، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره شهدای والفجر ۸ از جمله برنامه‌های دهه فجر در ارومیه هستند.

فرمانده سپاه ارومیه با اشاره به خدمات انجام شده در مناطق زلزله‌زده خوی تصریح کرد: اسکان زلزله‌زدگان در پنج مسجد ارومیه از جمله موسی بن جعفر، الله اکبر، سیدجواد و لطفعلی‌خان در حال حاضر انجام شده است.

وی گفت: نیروهای سپاه و بسیج تا آخرین لحظه در کنار مردم زلزله‌زده خواهد بود و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha