نهمین دوره مسابقات قرآنی دستگاه قضایی گلستان برگزار شد
کد خبر: 4118154
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

نهمین دوره مسابقات قرآنی دستگاه قضایی گلستان برگزار شد

نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت کارکنان و خانواده دستگاه قضایی گلستان با حضور مدیر کل دادگستری گلستان امروز، ۹ بهمن در امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد.

مسابقات قرآن خانواده دستگاه قضایی گلستان با حضور آسیابی مدیر کل دادگستری

به گزارش ایکنا از گلستان، نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت کارکنان و خانواده دستگاه قضایی گلستان امروز، ۹ بهمن در امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم افتتاحیه این مسابقات با اشاره به اقدام برخی کشورهای اروپایی در خصوص هتک حرمت به کتاب آسمانی قرآن گفت: قرآن کتاب راهنمای بشراز ظلمت و تاریکی بوده و دشمنان از ناحیه قرآن احساس خطری می‌کند و می‌خواهند به هر نحوه بین قرآن و جامعه فاصله بیندازند و این اقدام اخیر با حمایت کشورهای اروپایی همراه بود که نشان دهنده این است که آنها برخلاف ادعایی حقوق بشری خود عمل می‌کنند.

آسیابی با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی بر پایه دین و نشات گرفته از قرآن است، افزود: مکتب قرآنی، نظام حاکمیتی کشور ما را صحیح هدایت کرده و امروز اقتدار حکومت اسلامی را به جایی رسانده است که در تاریخ نظیر نداشته است.

آسیابی تصریح کرد: با برگزاری پُررنگ مسابقات قرآن به دنبال شناسایی نخبه‌های قرآنی در دستگاه قضایی استان و به کارگیری از ظرفیت‌های آنها در گسترش فرهنگ قرآنی بین همکاران خود هستیم.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: شناسایی استعدادهای قرآنی کارکنان دادگستری‌های استان و کمک به پرورش و بالندگی این استعدادها هدف از برگزاری دوره‌ای این مسابقات است.

احمدرضا فضیلت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان هم در این مراسم گفت: مسابقات قرآنی در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار شد و شرکت کنندگان در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و اذان با یکدیگر رقابت کردند.

فضیلت گفت: 180 نفر از کارکنان و خانواده‌های آنان در این دوره از رقابت ها شرکت کرده و برگزیدگان این دوره از رقابت‌ها به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha