مردم‌محوری اولویت برنامه‌های اجرایی دهه فجر باشد
کد خبر: 4117908
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
فرماندار خاش:

مردم‌محوری اولویت برنامه‌های اجرایی دهه فجر باشد

صاحب‌گل صالحی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های دهه‌فجر امسال در شهرستان خاش باید مردم محور برگزار شود، گفت: برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های یوم الله همراهی تمامی اقشار جامعه، ائمه معزز جمعه، علما و روحانیون، سران طوایف و معتمدین، اصناف، مدیران دستگاه‌های اجرایی و...، را می‌طلبد.

صاحب گل صالحی فرماندار خاشبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، صاحب‌گل صالحی، فرماندار شهرستان خاش روز گذشته، هشتم بهمن‌ماه در نشست با اعضای کمیته‌های فضاسازی شهری و اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت دهه‌فجر، با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های نو در حوزه‌های خدماتی و زیباسازی شهری نیازمند مشارکت‌ عمومی از سوی شهروندان است، تصریح کرد: شهرداران هماهنگی‌های لازم برای ایجاد برنامه‌های فرهنگی، ورزشی نشاط آفرین، مسابقات ورزشی محلی، جنگ‌های شادی، نورافشانی را با همکاری فرهنگ و ارشاد و اداره ورزش و جوانان در دستور کار قرار دهند.
 
صالحی در ادامه افزود: شهرداران علاوه بر فضاسازی و آذین‌بندی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان خاش، شهر ده‌رئیس، اسماعیل‌آباد و بخش‌های تحت پوشش، نظافت و زیباسازی و اجرای ایده‌های نو و خلاقانه و شادی‌بخش را با عنوان استقبال از بهار انقلاب در دستور کار قرار دهند.
 
وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های مردم نهاد، دانش‌آموزان، دانشجویان و اصناف در اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها، گفت: برنامه‌های دهه‌فجر باید امیدآفرین، با نشاط و اثرگذار باشد.
 
فرماندار خاش ضمن تشریح برنامه‌های دهه‌فجر، بر تبیین و معرفی دستاوردها و اقدامات امیدآفرین نظام و خدمتگزاران مردم در دولت تأکید کرد و افزود: در دهه مبارک فجر بیش از ۴۸ پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی، راهداری و خدماتی، کشاورزی، بهداشتی و درمانی و...، با اعتباری بالغ بر ۱۴۶ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان کلنگ‌زنی و نیز افتتاح خواهند شد.
 
صالحی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری جشن پیروزی انقلاب، تجلیل از پیشکسوتان انقلاب، راه‌اندازی کاروان شادی و رژه موتوری، برپایی میز خدمت و دیدارهای مردمی و...، را از جمله برنامه‌های بزرگداشت دهه‌فجر در این شهرستان مطرح کرد.
 
وی گفت: دهه‌فجر امسال در شهرستان خاش مردم محور برگزار شود و برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر همراهی تمامی اقشار جامعه، ائمه معزز جمعه، علما و روحانیون، سران طوایف و معتمدین، اصناف، مدیران دستگاه‌های اجرایی و...، را می‌طلبد.

 

انتهای پیام
captcha