بیانیه اتحادیه قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در پی اهانت به ساحت قرآن
کد خبر: 4117725
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

بیانیه اتحادیه قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در پی اهانت به ساحت قرآن

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی چهارمحال و بختیاری در بیانیه‌ای اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم از سوی کوردلان در برخی کشورهای اروپایی را محکوم کرد.

بیانیه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان در بیانیه‌ای اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم از سوی کوردلان در برخی کشورهای اروپایی را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَ إِنَّا لَهُ لَحافِظُونَ؛ همانا ما خود قرآن را نازل كرديم و قطعاً ما خود آن را نگاه‌داريم‌.

خداوند متعال در قرآن فرموده است شک نكنيد قطعاً خود ما هستيم كه ذكر و قرآن را بر پیامبر(ص) نازل کردیم و همانطور كه كفار با تأكيد نسبت جنون مى‌دادند، خداوند با تأكيد بيشترى نزول قرآن و حفظ آن را به ذات مقدس خود نسبت داده است. قرآن ذكر است، «نَزَّلْنَا الذِّكْرَ» و اعراض از ذكر و قرآن، انسان را به بدبختى سوق می‌دهد، «وَ مَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنْكاً».

این کوردلان که خداوند متعال مهر باطلی بر قلب و دل آنها زده است اینچنین اقدام جنون‌آمیزی انجام داده و به ساحت مقدس قرآن اهانت کرده‌اند، بی‌توجه به آنکه با دست خودشان بدبختی و نگون‌بختی خود را با توجه به این آیه قرآن امضا کرده‌اند.

اتحادیه قرآنی و تشکل‌های مردمی استان به نیابت از مؤسسات قرآنی و جامعه قرآنی استان این اقدام بی‌شرمانه را محکوم و به این شیطان‌صفتان اعلام می‌کند که ادامه این تحرکات جنون‌آمیز برای آنها بسی سنگین و گران تمام خواهد شد».

انتهای پیام
captcha