راهبرد دشمن کتمان و تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4117550
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
امام‌ جمعه سلطانیه:

راهبرد دشمن کتمان و تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب با بیان اینکه راهبرد دشمن کتمان و تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: وظیفه جبهه انقلاب در برابر راهبرد جبهه دشمن، تبیین و روشنگری با استفاده از ظرفیت دهه فجر است.

امام حمعه سلطانیه

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب، امام‌ جمعه سلطانیه، ظهر امروز، هفتم بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز‌ جمعه این شهرستان با اشاره به نزدیکی ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: باید این ایام را گرامی بداریم، چراکه گرامیداشت یوم‌الله از دستورات خداوند بوده و دهه فجر یوم‌الله است؛ از این‌رو برنامه‌های دهه فجر باید باشکوه‌تر، کیفی‌تر و بصیرت‌آفرین از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه راهبرد دشمن کتمان و تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: وظیفه جبهه انقلاب در برابر راهبرد جبهه دشمن، تبیین و روشنگری با استفاده از ظرفیت دهه فجر است.

امام‌ جمعه سلطانیه با بیان اینکه بعضا گفته می‌شود که اگر انقلاب هم نبود، پیشرفت‌هایی مثل آب‌رسانی، برق‌رسانی، جاده‌کشی و... اتفاق می‌افتاد، گفت: با توجه به شواهد، این موضوع ادعایی بیش نیست و علاوه بر آن نباید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به دستاوردهای عمرانی و مادی محدود کرد بلکه استقلال در برابر وابستگی، ترویج معنویت و اخلاق در برابر دین‌ستیزی، امنیت، گسترش فضایل اخلاقی نیز از جمله دستاوردهای انقلاب است که اگر انقلاب نمی‌شد، تحقق نمی‌یافت.

حسینی‌نسب ادامه داد: برای ارزیابی کارآمدی نظام جمهوری اسلامی، باید ایران کنونی را با ایران قبل از انقلاب مقایسه کرد نه با کشورهای دیگری که سیر تحولات، اهداف و امکانات متفاوتی در مقایسه با کشورمان دارند و اگر وضعیت کنونی ایران را با وضعیت ایران در گذشته مقایسه کنیم، کشوری را مشاهده می‌کنیم که تحولات آن در سیر منطقی خود قرار گرفته و دستاوردهای بی‌شماری را کسب کرده است و اگر با کشورهای دیگر مقایسه می‌شود حداقل باید ۴۰ سال انقلاب اسلامی با ۴۰ سال دیگر کشورها مقایسه شود.

وی گفت: از طرفی کشورهای پیشرفته موانع خارجی نداشتند ولی ایران در این ۴۳ سال، هشت سال جنگ تحمیلی و بعد تحریم‌ها و فتنه‌ها را پیش‌روی خود داشته و دارد؛ از این‎رو بهترین روش‌شناسی کارآمدی نظام اسلامی مقایسه ایران کنونی با ایران قبل از انقلاب است.

خطیب جمعه سلطانیه با دردناک خواندن اهانت به قرآن‌ کریم اظهار کرد: این کتاب عزیز و هدایت‌بخش هر از گاهی از سوی کسانی که در برابر استدلالات این کلام الهی عاجز مانده‌اند، مورد اهانت و هجمه واقع می‌شود و اگر در ایام اغتشاشات هم به قرآن توهین می‌کردند نشانه دیگری از ارتباط آنان با دشمنان بود، و دشمنان با این اقدامات می‌خواهند حساسیت مسلمانان را نسبت به مقدسات بسنجند.

وی ضمن قدردانی از درالقرآن روح‌الله سلطانیه در برگزاری هفتگی جلسات قرائت قرآن، ترویج قرآن‌خوانی در منازل و مساجد یک راه مقابله با اهانت به کتاب خداست، افزود: اهانت به قرآن ادامه ستیز و دشمنی هدفمند با اسلام، نشانه اسلام‌هراسی و ترس از گسترش معارف الهی و اسلامی در جهان و اهانت به همه کتاب‌های مقدس آسمانی است و البته حافظ قرآن خداست و این اقدام جز رسوایی ثمره‌ای نخواهد داشت و سرنوشت سلمان رشدی در انتظار آنهاست.

حسینی‌نسب با اشاره به برگزاری بیست‌ونهمین اجلاسیه سراسری نماز و پیام مقام معظم رهبری به این اجلاسیه، برکات نماز را برشمرد و با بیان اینکه نماز دل و جان را آزاد، جامعه را آباد، دوستی، گذشت، مهربانی، همدلی، همدردی، یاری‌رسانی، خیرخواهی به برکت نماز است، گفت: نماز با احساس حضور خدا زندگی را نورافشانی و دنیا و آخرت فرد و جامعه را آباد می‌‌کند و نوجوانان و جوانان در بهره‌مندی از برکات نماز از همه جلوتر و در دستیابی به فلاح آماده‌تر هستند. پدران، مادران، معلمان، استادان، راهنمایان، مدارس، دانشگاه‌ها، خصوصا دانشگاه فرهنگیان، صدا و سیما و دیگر نهادهای فرهنگی مخاطبان اصلی اقیموالصلاه و مروجان نماز هستند.

انتهای پیام
captcha