توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی
کد خبر: 4117370
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سمنان از توزیع بیش از ۵۰۰ هزار بسته معیشتی تاکنون در رزمایش مواسات بین نیازمندان استان خبر داد.

توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی کاشفی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی استان، شب گذشته، 5 بهمن در جلسه استانی قرارگاه مواسات و کمک مومنانه با اشاره به ارائه ۵۴۰ میلیارد تومان خدمت به نیازمندان استان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه متذکر شد: تجمیع ظرفیت دستگاهها و نهادها برای خدمت‌رسانی تاثیر بسزایی در تسهیل در خدمت‌رسانی داشته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار بسته معیشتی تاکنون در رزمایش مواسات در بین نیازمندان استان توزیع شده یادآور شد: همچنین بیش از ۱۸۰۰ سری جهیزیه در همین رزمایش در بین زوجهای نیازمند استان توزیع شده است.

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی،نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز با بیان اینکه تقوای الهی رمز ماندگاری خدمت است گفت: مزیت قرارگاه مواسات و کمک مومنانه در متمرکز شدن خدمات و تسهیل در کمک‌رسانی به نیازمندان است.

وی با اشاره به اینکه نیاز است آمار کمکهای توزیع شده شفاف باشد و به اطلاع مردم رسانده شود اظهار کرد: عدالت در توزیع کمکها و خدمات همانند گذشته باید در همه جای استان رعایت شود.

امام جمعه سمنان ادامه داد: برنامه‌ریزی و انسجام همکاری‌ها در جمع‌آوری و توزیع کمک در بین نيازمندان باید در همه ایام سال وجود داشته باشد.

منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان نیز با بیان اینکه کرونا جلوه اتصال مردم و دستگاهها و نهادهای خدمت‌رسان برای کمک به نیازمندان بود متذکر شد: خدماتی که در نهضت کمک مومنانه ارائه می‌شود از مردم و برای مردم است.

وی عملکرد استان در توزیع کمکهای مومنانه و ارائه خدمات به نیازمندان در استان را مطلوب دانست و گفت: همکاری دستگاهها و نهادها برای خدمت‌رسانی در نهضت مواسات الگوی کار جهادی برای خدمت‌رسانی بوده است.

انتهای پیام
captcha