تبیین دستاوردهای انقلاب در مدارس ضروری است
کد خبر: 4117316
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸

تبیین دستاوردهای انقلاب در مدارس ضروری است

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی گفت: تبیین و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس بسیار ضروری است، اما این مطالب در بین دانش‌آموزان باید به شکل قابل‌فهم بیان شود.

تبیین دستاوردهای انقلاب در مدارس ضروری استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، شهاب احمدی، مسئول بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی، امروز 5 بهمن در دوره توانمندسازی تیم‌های پیشرفت مدارس که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش میاندوآب برگزار شد، گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس و برای دانش‌آموزان بسیار ضروری است، اما باید به شکل قابل فهمی مطالب بیان شود، تا در نسل جدید نسبت به مطالعه سایر موفقیت‌ها کنجکاوی ایجاد شود.

وی تیم پیشرفت مدرسه را واحد‌های سازماندهی شده و اجرایی در مدارس دانست و گفت: اعضای این تیم‌ها کادر اداری و معلمان همان مدارس را شامل می‌شوند، که براساس برنامه‌ریزی که انجام شده است، فعالیت خواهند کرد.

مسئول بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی اهتمام برای صیانت از دستاوردهای نظام و انقلاب، تلاش برای تاثیرگذاری هرچه‌بیشتر سازمان‌های مردم‌نهاد، کمک برای تامین زیرساخت‌های موردنیاز برای برنامه‌های مختلف را از جمله اهدافی عنوان کرد، که با راه‌اندازی تیم‌های پیشرفت دنبال می‌شود.

احمدی تلاش برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، عملیاتی کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب و تلاش برای تربیت نسل انقلاب مطابق با طراز انقلاب اسلامی را اهداف دیگری برشمرد، که با ایجاد و حمایت از تیم‌های پیشرفت مدارس دنبال می‌شود.

انتهای پیام
captcha