صحرایی با «کلاه‌گیس شاهی» و چند کتاب دیگر به کتابفروشی‌ها می‌آید
کد خبر: 4116718
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
دست پر کتاب آقای نویسنده در زمستان

صحرایی با «کلاه‌گیس شاهی» و چند کتاب دیگر به کتابفروشی‌ها می‌آید

اکبر صحرایی از انتشار پنج کتاب جدید خود در موضوعات مختلف انقلاب و دفاع مقدس طی روزهای آینده خبر داد.

اکبر صحرایی

اکبر صحرایی، نویسنده و طنزنویس در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از انتشار چهار کتاب جدید خود در آینده نزدیک خبر داد و گفت: یک مجموعه سه جلدی داستان طنز در موضوع انقلاب و دفاع مقدس برای مخاطب کودک و نوجوانان نوشته‌ در انتشارات معارف در دست انتشار دارم.

صحرایی با اشاره به اینکه این کتاب سه جلدی در مجموعه طنز انقلاب با محوریت یک نوجوان است که بعضا در قصه‌ها تکرار می‌شود، اضافه کرد: جلد اول این مجموعه با عنوان «کلاه‌گیس شاهی» مربوط به اتفاقات انقلاب است. جلد دوم با عنوان «فرار به خانه» ماجرای ورود همان نوجوان به دفاع مقدس و اتفاقاتی است که در جنگ می‌افتد است. جلد سوم با عنوان «جزیره جِن و مِن» هم ادامه همان روایت دفاع مقدس است.

این نویسنده از انتشار یک کتاب بزرگسال با عنوان «دلشوره شیرین» هم در آینده نزدیک خبر داد و گفت: زندگی‌نامه داستانی شهید مرتضی جاویدی -از شهدای بزرگ کشور و قهرمان عملیات والفجر 2 که امام خمینی(ره) در زمان جنگ پیشانی او را بوسیده- به روایت همسر شهید، کتاب دیگری است که در 200 صفحه نوشته شده و در انتشارات معارف در دست انتشار است.

صحرایی همچنین از اتمام نگارش خاطرات سرلشکر عبدالرسول استوار خبر داد و گفت: هنوز عنوان و ناشر کتاب تعیین نشده است. همچنین یک کتاب هم به سفارش لشکر 27 محمد رسول‌الله، درباره شهید علی محمدودند، بنیان‌گذار تفحص در دست نگارش دارم.

انتهای پیام
captcha