برگزاری بیش از ۵۰ گفتمان دینی در مدارس و پایگاه‌های بسیج سلطانیه
کد خبر: 4116621
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

برگزاری بیش از ۵۰ گفتمان دینی در مدارس و پایگاه‌های بسیج سلطانیه

مسئول نمایندگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در سلطانیه، از برگزاری بیش از ۵۰ گفتمان دینی و نشست بصیرتی در مدارس و پایگاه‌های بسیج سلطانیه خبر داد.

گفتمان دینی

حجت‌الاسلام سعید اسدی، مسئول نمایندگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در سلطانیه، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، گفت: گفتمان دینی مدارس و نشست‌های بصیرتی با هدف نهادینه کردن دین و ارزش‌های اسلامی و انقلابی در بین قشر جوان و نوجوان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: امروزه دانش‌آموزان، جوانان و مدارس مهم‌ترین اهداف دشمن برای تهاجم فرهنگی هستند و برگزاری این نشست‌های بصیرتی و گفتمان‌های دینی می‌تواند در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاثیرگذار باشد.

این مسئول، نظام پایدار انقلاب اسلامی را حاصل خون هزاران شهید عنوان و خاطرنشان کرد: امنیت و پیشرفتی که کشورمان در عرصه‌های مختلف با وجود تحریم‌های ظالمانه به آن دست یافته است، با جان‌نثاری جوانان کشور به دست آمده است و رسالت اصلی ما حفظ این میراث گرانبها است.

اسدی با بیان اینکه نشست‌های روشن‌گری و جهاد تبیین برای بصیرت‌‌افزایی دانش‌آموزان در مدارس باید تقویت و توسعه یابد، آموزش و پرورش یکی از اجزای اصلی تربیتی در جامعه است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha