آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز در دشت آزادگان
کد خبر: 4116377
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز در دشت آزادگان

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشت آزادگان از آغاز مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور ۲۵۰۰ دانش‌آموز در این شهرستان خبر داد.

مسابقات قرآنابراهیم حریزی‌پور، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشت آزادگان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از آغاز مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در این شهرستان خبر داد و گفت: آیین افتتاحیه این مسابقات امروز، یکشنبه، دوم بهمن در تالار معلم آموزش و پرورش دشت آزدگان برگزار و از مقام‌آوران مسابقات قرآنی دوره قبل نیز قدردانی شد.

وی اظهار کرد: در مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات، 170 مدرسه شرکت کردند و 6 هزار دانش‌آموز این مرحله را گذراندند تا در نهایت 2 هزار و 500 دانش‌آموز به مرحله شهرستان راه پیدا کنند. 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشت آزادگان در پایان گفت: این مسابقات از امروز آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. 

گفتنی است، مسابقات مرحله آموزشگاهی این مسابقات از سه‌شنبه، ۱۵ آذر همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز در استان خوزستان آغاز شد. رشته‌های این مسابقات شامل حفظ قرآن، فهم قرآن(تفسیر) و قرائت قرآن، مداحی و دعاخوانی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان، انشا و گفتمان مهدوی است.

انتهای پیام
captcha