نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی؛ از راهبردهای مورد توجه در دهه فجر
کد خبر: 4116190
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی؛ از راهبردهای مورد توجه در دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نمایش دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف را از راهبردهای مورد توجه در دهه فجر سال جاری ذکر کرد و گفت: دشمن امروز به دنبال دو قطبی کردن نظام مقدس انقلاب اسلامی است لذا ایام دهه فجر تبلور وحدت تمام گروه‌ها و جریانات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باشد.

سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، یکم بهمن‌ماه در جلسه شواری ادارای با موضوع نشست تخصصی کمیته‌های دهه فجر با اشاره به اغتشاشات اخیر و هجمه دشمنان به ستون انقلاب اسلامی و موتور پیشران انقلاب سپاه پاسداران گفت: علیرغم توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی روز به روز با صلابت و اقتدار به اهداف خود نزدیک می‌شود.

وی افزود: با راهبردها و تدابیر اندیشمندانه مقام معظم رهبری و حضور همیشگی و با بصیرت مردم ایران همواره نقشه‌های دشمنان نقش برآب شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: بخش عمده ایستادگی و اقتدار انقلاب اسلامی به حضور مردم و قدرت نرم انقلاب اسلامی بر می‌گردد تا قبل از راهپیمایی 13 آبان رئیس جمهور آمریکا صحبت از تغییر نظام مقدس انقلاب اسلامی می‌آورد اما بعد از راهپیمایی سخنان خود را اصلاح کرد.

وی افزود: شورای هماهنگی انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد برگرفته از بطن نظام به بازتولید آرمان‌های انقلاب می‌پردازد و در این ایام در حال تدارک جشن‌های دهه فجر است.

حجت‌الاسلام سادات به چند راهبرد مورد توجه در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال اشاره کرد و یادآور شد: اولین راهبرد در ایام الله دهه فجر بحث جهاد تبیین بوده که بیت‌الغزل فرمایشات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر است.

وی نمایش دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و دفاعی را دومین راهبرد ذکر کرد و گفت: دشمن امروز به دنبال دو قطبی کردن نظام مقدس انقلاب اسلامی است لذا ایام دهه فجر تبلور وحدت تمام گروه‌ها و جریانات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: گسترش مراسمات از لحاظ کمی و کیفی با مردمی کردن برنامه‌ها، بیان دستاوردهای انقلاب وبیان نقش زنان و جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر راهبردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری بوده است

انتهای پیام
captcha