دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با خانواده‌های شهیدان ابول‌زاده و صادقی
کد خبر: 4115675
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با خانواده‌های شهیدان ابول‌زاده و صادقی

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با خانواده‌های شهیدان ابول‌زاده و صادقی دیدار کرد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل آذربایجان غربی ۲۸ دی با خانواده‌های شهیدان ابول‌زاده و صادقی دیدار کردند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل آذربایجان غربی در این دیدارها با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: خانواده شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند و مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

محمدپور افزود: دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: تکریم از خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران وظیفه همه است چرا که این عزیزان حق بزرگی بر گردن ما دارند و کمترین وظیفه ما یاد کردن این عزیزان است از این رو است که رهبر فرزانه می‌فرمایند: زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست.

شهید مدافع وطن کوچک ابول‌زاده در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ در محل پايگاه بايدوست گروهان مرزی سرو در هنگ مرزی اروميه در درگیری با گروهک پژاک بر اثر انفجار تله انفجاری كار گذاشته شده توسط ضد انقلاب به شهادت رسید و شهید صادقی در سال 1364 در منطقه عملیاتی کردستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

 

انتهای پیام
captcha