برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا برای تحقق جهاد تبیین نتیجه‌بخش است
کد خبر: 4115497
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا برای تحقق جهاد تبیین نتیجه‌بخش است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا و آشنایی با فضائل تربیتی و اخلاقی آنان ما را برای رسیدن به نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تحقق جهاد تبیین نزدیک می‌کند.

غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۲۷ دی‌ماه، در مراسم بزرگداشت شهیدان محمدزاده در مشگین‌شهر اظهار کرد: شهدای والامقام دژی مستحکم برای صیانت از انقلاب اسلامی هستند که مایه مباهات و فخر نسل‌های آینده هستند.

وی بیان کرد: راه و آرمان‌های شهیدان والامقام به عنوان سند عزت و شرافت نظام و ملت نباید گم شود چرا که هر چه داریم مدیون و مرهون خون پاک شهدای والامقامی هستیم که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس بزرگ ایثار و شجاعت را به ما آموختند و نشان از حقانیت اسلام و ناموس ملت هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: داشتن غیرت و همت جوانان و نوجوانان تنها فلسفه حضور جوانان برای دفاع از کشور است و با توجه به اینکه عده‌ای راه و اهداف شهدا را گم می‌کنند باید به اثبات برسانیم که شهدا راه عزت و افتخار و نشان دهنده مسیر ولایت پذیری و تبعیت از آرمان امام راحل هستند.

محمدی اصل افزود: شهدای والامقام با حضور در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب راه واقعی شهادت را به همگان ثابت کردند و امروز رسالتی خطیر و حساس بر عهده ماست تا از مرام و راه این شهیدان والامقام دفاع کنیم و منزلت و قداست آنان را بیش از گذشته به دنیا تبیین کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شهدای والامقام آن طور که باید به نسل جوان معرفی نشده‌اند و به همین منظور برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا و آشنایی با فضائل تربیتی و اخلاقی آنان ما را برای رسیدن به نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تحقق جهاد تبیین نزدیک می‌کند.

وی گفت: معرفی شهدای والامقام به نسل جدید و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا اولویت کاری تمامی مسئولان نظام اسلامی است و خدمت به خلق خدا رضایت خداوند را به دنبال دارد.

انتهای پیام
captcha