کتاب نقش اصناف و بازاریان لرستان در دفاع مقدس چاپ می‌شود
کد خبر: 4115146
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷

کتاب نقش اصناف و بازاریان لرستان در دفاع مقدس چاپ می‌شود

مسئول بسیج اصناف لرستان با اشاره به چاپ کتاب نقش اصناف و بازاریان لرستان در دفاع مقدس، گفت: در استان ۳۱۳ شهید اصناف و بازاری داریم که یک بخش از این کتاب مربوط به فعالیت شهدای اصناف است.

حیدر امیری، مسئول بسیج اصناف لرستان،به گزارش ایکنا از لرستان، حیدر امیری، مسئول بسیج اصناف لرستان، امروز، ۲۶ دی‌ماه در یک گفت‌وگوی خبری با اشاره راه‌اندازی یک سامانه جهت معرفی کاسبان امین و منصف، اظهار کرد: این سامانه تحت پویش «حبیب» در صورت سراسری و در تمام استان‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کاسبان حبیب پس از شناسایی و معرفی مردم، به رای گذاشته و در نهایت به برترین‌ها نشان حبیب داده می‌شود.

امیری از تهیه و تنظیم کتاب نقش اصناف و بازاریان لرستان در دفاع مقدس خبر و ادامه داد: در استان ۳۱۳ شهید اصناف و بازاری داریم که یک بخش از کتاب مربوط به فعالیت شهدای اصناف است.

مسئول بسیج اصناف لرستان با یادآوری اینکه بخش دیگر کتاب نقش اصناف و بازاریان لرستان در دفاع مقدس در خصوص ایستگاه‌های صلواتی است که بازاریان برای رزمندگان برپا می‌کردند، گفت: بخش دیگر کمک‌های مردمی در ستاد پشتیبانی از جنگ است و رزمندگان اعزامی از کف بازار دیگر بخش این کتاب هستند.

وی با بیان اینکه کتاب نقش اصناف و بازاریان لرستان در دفاع مقدس، کتابی جامع و کامل است، افزود: همچنین مستندی تصویری از نقش اصناف و بازاریان لرستان در دفاع مقدس در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha