پیمودن مسیر شهدا بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان است
کد خبر: 4114820
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

پیمودن مسیر شهدا بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: مردم ما امروز الگوهای شایسته‌ای را در پیش رو دارند تا از خطرات و آسیب‌ها در امان بوده و با پیمودن راه عزتمند شهدا در برابر فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن ایستادگی کنند.

داور نوری مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ۲۵ دی‌ماه، در آئین اختتامیه جشنواره ملی شعر «بصیرت سلیمانی» در سالن بیضای اردبیل اظهار کرد: شهید سلیمانی با دوراندیشی و بصیرتی بی‌نظیر کشور را در سخت‌ترین شرایط از هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمن در امان نگه داشت و اجازه نداد تا مرزهای ایران به مرزهای درگیری، نزاع و یا جنگ گروه‌های ضدانقلاب تبدیل شود.

وی تصریح کرد: مردم ما امروز چنین الگوهای شایسته‌ای را در پیش‌رو دارند تا از خطرات و آسیب‌ها در امان بوده و با پیمودن راه عزتمند شهدا در برابر فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن ایستادگی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل خدمت شایسته به ملت ایران را مرام و الگوی رفتاری مسئولان مطرح کرد و گفت: مردم ایران شایسته و لایق بهتر زیستن هستند و ما باید در این مسیر شبانه‌روزی تلاش کنیم تا بهترین و شایسته‌ترین زیست را برای ملت بصیر و آگاه ایران فراهم کنیم.

نوری حفظ دستاوردهای نظام اسلامی را بسیار ضروری مطرح کرد و افزود: امروز ایران اسلامی قرارگاه حسین‌ابن علی (ع) است و جمهوری اسلامی ایران حرمی است که اگر مورد بی‌حرمتی قرار گیرد، جسارت و بی‌حرمتی دیگر حرم‌ها را نیز در بر خواهد گرفت.

وی خط قرمز مسئولان و آحاد جامعه را حفظ تمامیت ارضی کشور و تبعیت از راه و آرمان شهدای والامقام توصیف کرد و ادامه داد: جوانان ما باید بیش از گذشته هوشیاری خود را حفظ کرده و در میدان دشمن حرکت نکنند.

نوری دسیسه دشمن را برای ضربه‌زدن به عفاف و حجاب بانوان و مخدوش کردن حاکمیت نظام اسلامی یادآور شد و اظهار کرد: عده‌ای به‌عنوان پیاده نظام دشمن درصدد ضربه زدن به این عزت و عفت جامعه به‌ویژه حجاب بانوان هستند که قطعاً این حرکت‌های ایذایی هیچ نتیجه‌ای جز رسوایی آنها به همراه نخواهد داشت.

وی دشمن‌شناسی و بصیرت بالا را ویژگی شهید سلیمانی مطرح کرد و گفت: دشمن احساس می‌کند با شهادت سردار سلیمانی ضربه‌ای مهلک به ارکان نظام وارد کرده در حالی که بیش از ۷۹ میلیون ایرانی در مسیر و آرمان شهید سلیمانی حرکت کرده و لحظه‌ای از خط ولایت و حفظ دستاوردهای نظام اسلامی عقب‌نشینی نمی‌کنند.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: امروز جهت واقعی را رهبری معظم انقلاب در خنثی کردن شیطنت‌ها و نقشه‌های دشمن نشان داده و همه ما باید این مسیر عزتمند را با قوت و قدرت طی کرده و زمینه صلابت روزافزون را در دفاع از انقلاب و خط ولایت فراهم کنیم.

وی بیان کرد: شهدای ما حفظ نظام، تبعیت از ولایت و همچنین صیانت از حجاب و عفاف را برای همه ما توصیه کردند که باید وصیت این شهدا را به درستی و شایستگی عمل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با قدردانی از فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این رویداد ارزشمند ادامه داد: در قالب‌های مختلف هنری و فرهنگی می‌توانیم سرمایه عظیم شهدا به ویژه اطاعت‌پذیری آنها از خط ولایت را نشان داده و به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

انتهای پیام
captcha