60 بسته معیشتی در البرز توزیع شد
کد خبر: 4114753
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

60 بسته معیشتی در البرز توزیع شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان البرز گفت: به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، 60 بسته‌ معیشتی به همت بچه‌های مساجد تهیه و به نیازمندان هر محل که توسط اعضای کانون‌های مساجد محلات شناسایی شده‌اند، اهدا شد.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) از سوی کانون‌های مساجد، مراسم بزرگداشت مقام زن در کانون‌های فرهنگی مساجد استان برگزار شد.

وی به برگزاری بزرگداشت این ایام به شیوه محله‌محور اشاره کرد و افزود: با حضور اساتید اخلاق نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی به همت بچه‌های مسجد در کانون‌های محلات برپا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز تصریح کرد: جشن ولادت حضرت زهرا(س) در کنار قرائت دعای کمیل از برنامه‌های مشترک کانون‌های مسجد در سراسر استان بود. همچنین به این مناسبت 60 بسته‌ معیشتی به همت بچه‌های مساجد تهیه و به نیازمندان هر محل که توسط اعضای کانون‌های مساجد محلات شناسایی شده‌اند، اهدا شد.

شکری یادآور شد: برنامه‌های گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) توسط کانون‌های مساجد استان با هدف ترویج و نهادینه‌سازی مکتب فاطمی برگزار شد و یکی از راه‌های ترویج معارف فاطمی و تبیین شخصیت بانوی بزرگ اسلام برگزاری اعیاد و جشن‌هاست.

این مسئول با بیان اینکه در چند سال اخیر، فرهنگی مبنی بر روزشمار محرم در جامعه رواج پیدا کرده است که این اتفاق بسیاری از جشن‌ها و ایام شادی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، گفت: متأسفانه در جلسات و ایام شادی اهل بیت(ع) نتوانسته‌ایم آن چنان که باید برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم و حق آنها را ادا کنیم.

انتهای پیام
captcha