لجام‌گسیختگی نشریه شارلی ابدو نشان از قدرت ایران بزرگ دارد
کد خبر: 4113776
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب:

لجام‌گسیختگی نشریه شارلی ابدو نشان از قدرت ایران بزرگ دارد

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن نواب طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی گفت: بی‌تردید، این لجام‌گسیختگی بیش از آنکه به شخصیت و عظمت ملت ایران آسیب بزند، توجه بیشتر جهانیان، به‌ویژه مسلمانان را به مظلومیت و در عین‌حال، قدرت ایران بزرگ معطوف می‌کند.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهببه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب طی بیانیه‌ای اقدام موهن هفته‌‌نامه‌ فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به مقدسات دینی و ملی ایران اسلامی را محکوم کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

اقدام موهن هفته‌نامه‌ فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به مقدسات دینی و ملی ایران اسلامی، بار دیگر احساسات دینی و میهنی ایرانیان را جریحه‌دار ساخت‌. این نشریه‌ چپ‌گرای چاپ پاریس که پیشینه‌ای ننگین در اهانت به مقدسات اسلامی دارد، یکبار دیگر هم صداقت غربی‌ها در کثرت‌گرایی و احترام به ادیان، مذاهب و اقوام مختلف را زیر سؤال برد و هم مبانی و مصادیق مغرب‌زمین در اعمال آزادی بیان را به چالش کشید.

بی‌تردید، این لجام‌گسیختگی بیش از آنکه به شخصیت و عظمت ملت ایران آسیب بزند، توجه بیشتر جهانیان، به‌ویژه مسلمانان را به مظلومیت و در عین‌ حال، قدرت ایران بزرگ، معطوف می‌کند. هدف‌ قرار دادن توأمان رهبران نظام اسلامی ایران و پیامبر اسلام، این پیام را به جهانیان مخابره می‌کند که دشمنی با نظام اسلامی ایران از همان خاستگاهی برمی‌خیزد که توهین به مقدسات اسلامی را روا می‌شمرد و در دستور قرار می‌دهد.

اینجانب به نمایندگی از استادان، کارمندان و هزاران دانشجوی ایرانی و غیر ایرانی دانشگاه ادیان و مذاهب، این عمل شنیع را محکوم کرده، و عزت و سلامت رهبر معظم انقلاب و نیز سربلندی ملت بزرگ ایران را از خدای متعال مسئلت نموده، و اطمینان می‌دهم که این کید نیز همچون مکرهای پیشین، به خود دشمنان و بدخواهان باز خواهد گشت.

سیدابوالحسن نواب

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب»

انتهای پیام
captcha