شهید سلیمانی مدال‌های ماندگار را از رهبری و مردم دریافت کرد
کد خبر: 4112983
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

شهید سلیمانی مدال‌های ماندگار را از رهبری و مردم دریافت کرد

امام جمعه کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی از مردم مدال دریافت کرد، گفت: القابی همچون «مرد میدان»، «جان فدا»، «سردار بی‌ مرز»، «سردار دلها» و... برخواسته از دل مردم هستند و شهید سلیمانی چون بر دلها حکومت می‌کند این مدال‌ها تاریخی و ماندگار شدند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۱۸ دی‌ماه در اجلاسیه پایانی سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلی کرمان ضمن گرامیداشت یاد شهدا بیان کرد: شهدای ۱۳ دی‌ماه عصاره‌ای از ایثار و شهادت از دو ملت بزرگ ایران و عراق بودند.

وی ضمن تقدیر از همه مردم و برگزارکنندگان سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی حافظ انقلاب و دستاوردهای آن است.

امام جمعه کرمان افزود: شهید سلیمانی یک مدال برجسته و فاخر از رهبر معظم انقلاب دریافت کردند و آن مکتب بود و معظم‌له شهید سلیمانی را دارای مکتب دانستند. شهید سلیمانی از مردم نیز مدال دریافت کرد و آن القابی است که مردم برای سردار سلیمانی تعیین کردند.

وی به القابی همچون «مرد میدان»، «جان فدا»، «سردار بی‌ مرز»، «سردار دلها» و... اشاره کرد و گفت: این القاب برخواسته از دل مردم هستند و شهید سلیمانی چون بر دلها حکومت می‌کند این مدال‌ها تاریخی شدند.

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه هر چه از شهادت سردار سلیمانی می‌گذرد به نظامات فکری شهید بیشتر پی ‌می‌بریم و داغ این شهادت بیشتر می‌شود، افزود: شهید سلیمانی ارتباط خوبی با ولی خود داشت و رهبر معظم موضوع مکتب شهید سلیمانی را به‌عنوان مدرسه‌ای درس‌آموز مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به درخواست‌های مردمی برای برگزاری سومین سالگرد، افزود: موضوع تبیین مکتب در برگزاری مراسم نهادینه شده و امسال با کمک تمام ستادهای مردمی و ستاد مکتب موکب‌هایی توسط مردم کرمان و استان‌های دیگر برپا و برنامه‌هایی در طول دهه مقاومت در مرکز استان و در شهرستان‌ها برگزار شد.

سردار نظری برگزاری محافل قرآنی، برگزاری جشنواره تئاتر سردار آسمانی، گردهمایی ایل سلیمانی، همایش تقریب مذاهب، روحانیت و مقاومت، برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری ۱۳ عنوان برنامه در بیت‌الزهرا(س)، برنامه ساعت شهادت، تجمع هیئت‌های مذهبی، گردهمایی‌های آیینی، آزادسازی بیش از یک‌هزار نفر از زندانیان استان، اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی، افتتاح ۲۱۶ پروژه محرومیت‌زدایی، افتتاح ۶۳ پروژه آبرسانی، توزیع ۴۵ هزار بسته کمک مؤمنانه، اسکان روزانه ۲۰ هزار زائر، پیاده‌روی ۱۳ دی‌ماه و... را از جمله برنامه‌های اجرا شده در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی دانست.

انتهای پیام
captcha