ضرورت تبیین آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای نظام در ویژه‌برنامه‌های دهه فجر
کد خبر: 4112846
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

ضرورت تبیین آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای نظام در ویژه‌برنامه‌های دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان تبیین آرمان‌ والای انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به زبان هنر در ویژه‌برنامه‌های دهه فجر ضروری دانست و گفت: از ابزارهای نوین رسانه‌ای و فعالیت‌های جذاب هنری برای جذب مشارکت نسل جوان در بزرگداشت  سالروز پیروزی انقلاب بهره‌برداری شود.

حجت الاسلام اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 17 دی‌ماه در نشست مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر استان که در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: ستاد استانی دهه فجر انقلاب اسلامی به منظور بزرگداشت چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شکل‌گیری ۲۴ کمیته استانی و ۱۷ ستاد شهرستانی در استان گیلان فعال شده است.

وی با تأکید بر اهمیت بزرگداشت باشکوه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال‌جاری با توجه به تحرکات دشمنان و ایجاد اغتشاشات اخیر، افزود: دسیسه‌ها، فتنه‌ها و جنگ ترکیبی دشمنان نظام با حضور پر شور و شعور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی به شکست خواهد انجامید.

اشجری با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری با صبغه امیدآفرینی و ایجاد شادی و نشاط در جامعه برگزار می‌شود، گفت: پروژه ایجاد موج نامیدی در جامعه اسلامی ایران و فریب نسل جوان از سوی دشمنان نظام، با شکست مواجه شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر برگزاری برنامه‌های خلاقانه با گستره ملی و جذب مخاطبان حداکثری تأکید و تصریح کرد: در پایان ایام الله دهه فجر، کمیته‌های برگزیده و ستادهای نمونه دهه فجر انقلاب اسلامی استان پس از ارزیابی معرفی و تقدیر خواهد شد.

وی تبیین آرمان‌ والای انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به زبان هنر در ویژه‌برنامه‌های دهه فجر ضروری دانست و بیان کرد: از ابزارهای نوین رسانه‌ای و فعالیت‌های جذاب هنری برای جذب مشارکت نسل جوان در بزرگداشت چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌برداری شود.

اشجری، دهه فجر را فرصت مناسبی برای پاسخگویی به شبهات ایجاد شده از سوی استکبار جهانی دانست و گفت: از سالروز ولادت امیرالمومنین علی(ع) و ایام اعتکاف برای تبیین آرمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه برگزاری باشکوه و مردمی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر، تودهنی بزرگی بر یاوه‌گویی‌های سران استکبار جهانی خواهد بود، افزود: مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی به‌ویژه جوانان و نوجوانان در جشن چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یک‌بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را ناامید خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha