خدمات‌رسانی ۳۴۸ مرکز نیکوکاری در استان مرکزی
کد خبر: 4112488
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

خدمات‌رسانی ۳۴۸ مرکز نیکوکاری در استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از فعالیت ۳۴۸ مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در درون محله‌ها و خدمات قابل ارائه به فقرا و نیازمندان از اهداف راه‌اندازی این مراکزست.

مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان مرکزی، مجید مؤمنی، مدیرکل این مجموعه در استان، از فعالیت ۳۴۸ مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در درون محله‌ها، تنوع بخشی به فعالیت‌ها و خدمات قابل ارائه به فقرا و نیازمندان از اهداف راه‌اندازی این مراکزست.

وی افزود: در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۰۷ میلیارد تومان توسط این مراکز به نیازمندان کمک شده است. این مراکز با مسئولیت‌پذیری و مشارکت هیئت عامل به صورت عمومی و تخصصی در حال فعالیت هستند و در قالب محله‌محور فعالیت می‌کنند.

مؤمنی اظهار کرد: این مراکز نیکوکاری با شناسایی نیازمندان و بهره‌گیری از ظرفیت معتمدین محلی، خیران و هیأت امنای مساجد در راستای رفع محرومیت مناطق مختلف شهری و روستایی فعال هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان در پایان گفت: کمیته امداد استان مرکزی به منظور تسریع در رسیدگی به امور خیر و رسیدگی هر چه مطلوب‌تر به مشکلات نیازمندان، مشارکت مردمی را در انجام امور خیریه سرلوحه کار خود قرار داده است.

انتهای پیام
captcha