جلسه معرف كتاب شاخص‌های مكتب شهيد سليمانی در میاندوآب
کد خبر: 4112024
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴

جلسه معرف كتاب شاخص‌های مكتب شهيد سليمانی در میاندوآب

هم‌زمان با سالگرد شهادت سردار سليماني، جلسه مطالعاتی و معرفی كتاب شاخص‌های مكتب شهيد سليمانی در میاندوآب برگزار شد.

حبيب انواری، مسئول واحد عقيدتی و سياسی اتكا

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به همت اداره كتابخانه‌های عمومي مياندوآب و هم‌زمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سليمانی، جلسه مطالعاتی و معرفی كتاب شاخص‌های مكتب شهيد سليمانی اثر حجت‌الاسلام علی شيرازی با حضور حبيب انواری، مسئول عقيدتی و سياسی اتكا، رامين وحدانی، رئيس اداره كتابخانه‌های عمومی مياندوآب، علی جواديان، فرمانده پايگاه بسيج قائم آل محمد (ص) و جمعی ازمسئولان، كتابداران و اعضا كتابخانه‌های عمومی شهرستان ۱۳ دی در سالن جلسات اين اداره برگزار شد.

حبيب انواری، مسئول واحد عقيدتی و سياسی اتكا، با اشاره به اهميت داشتن آگاهی و كسب اطلاعات دقيق در عصر حاضر گفت: در دوره‌ای از تاريخ هستيم اطلاعات دروغ و روايات كذب به مانند آب روان، فرصت نشر دارند، در اين صورت داشتن منبعی مستند، متقن و دقيق برای كسب اطلاعات از اهميت بسيار زيادی برخوردار است، كتاب‌ها منابعی هستند كه اين امكان را برای ما فراهم می‌كنند.

وی با اشاره به اينكه گفتن و شنيدن درباره شهيد حاج قاسم سليمانی در اين روزها بسيار رواج يافته است، افزود: بر جوانان فرض است وظيفه رهروی از سردار دل‌ها را با كسب آگاهی و خواندن منابع اطلاعاتی مستند درباره ايشان و اشاعه اطلاعات قابل اعتماد در اين زمينه به غايت كمال برسانند.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام علی شيرازی از دوستان نزديک شهيد سليمانی بوده است و كتاب شاخص‌های مكتب شهيد سليمانی را يكی از قابل اعتمادترين، خلاصه‌ترين و خواندنی‌ترين آثار در اين حوزه هستند.

انواری افزود: نويسنده تلاش كرده ‌است با موضوع‌بندی دقيق، هر موضوعی را كه در صحبت‌ها و يا خاطره‌های حاج قاسم می‌آيد ذيل گفتمان‌های امام و رهبری قرار دهد و اين باعث شده ‌است تا كتاب از لحاظ مرجعيت كتاب خوبی باشد.

وی با تاكيد بر ارائه مستندات و مصاديق روايی از مقام معظم رهبری و امام خمينی(ره) برای هر شاخص گفت: افزودن اين نگاه‌ها و بيانات به خاطرات، بيانات و نوشته‌های سردار عزيز، كتاب را بسيار خواندنی و جذاب كرده است.

مهتاب تيموری، رابط فرهنگی مياندوآب در این جلسه ضمن معرفی كتاب شاخص‌های مكتب شهيد سليمانی گفت: اين كتاب طرحی منسجم و جامع درباره ديدگاه‌ها، اهداف و در واقع ايدئولوژی فكری شهيد سليمانی را ارائه داده است.

گفتنی است كتاب شاخص‌های مكتب شهيد سليمانی از سوی انتشارات خط مقدم با شمارگان 1000 نسخه و با قيمت 20 هزار تومان و در 135 صفحه منتشر شده‌ است.

انتهای پیام
captcha