افتتاح ۲۱۶ پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان ریگان
کد خبر: 4111226
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

افتتاح ۲۱۶ پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان ریگان

همزمان با دهه مقاومت، ۲۱۶ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در شهرستان ریگان افتتاح شد.

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امروز، ۱۱ دی‌ماه و در حاشیه برگزاری رزمایش افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی در شهرستان ریگان، بیان کرد: در سومین روز از هفته مقاومت که به «روز مردم‌داری، مردم یاری و عمل جهادی» نامگذاری شده، تعداد ۲۱۶ پروژه در شهرستان ریگان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش در راستای دغدغه شهید سلیمانی برای کمک به مردم و محرومان انجام می‌شود، گفت: با همکاری گروه‌های جهادی داخل و خارج استان و دستگاه‌های مربوطه پروژه‌های مختلفی از جمله ساخت سه مدرسه سه کلاسه، آبرسانی به ۷ روستا و اجرای ۲۱۶ پرژوه محرومیت‌‌زدایی انجام شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان ساخت مسکن محرومین، خانه عالم، و... را از اقدامات گروه‌های جهادی محله محور شهرستان ریگان و گروه‌های جهادی خارج استان برشمرد و گفت: افتتاح پروژه‌های ریگان با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان انجام شد و امیدواریم با این اقدامات گام کوچکی در راستای فکر، اندیشه و مکتب حاج قاسم برای کمک به مردم برداریم.

انتهای پیام
captcha