کشورهای غربی همه راه‌ها را برای تضعیف اسلام امتحان کردند
کد خبر: 4111040
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶

کشورهای غربی همه راه‌ها را برای تضعیف اسلام امتحان کردند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: کشورهای غربی همه راه‌ها را برای تضعیف اسلام امتحان کردند، ولی همواره با شکست سنگینی روبه‌رو شدند.

کشورهای غربی همه راه‌ها را برای تضعیف اسلام امتحان کردندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی 10 دی همایش بین‌المللی «یاران سردار سلیمانی» که با حضور نمایندگان جبهه مقاومت اعزامی از ۶ کشور جهان در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، گفت: دشمنان دین مبین اسلام و در راس همه آنها ایادی استکبار جهانی همه راه‌ها را برای تضعیف این آیین آسمانی امتحان کردند، ولی همواره شکست سنگینی را متحمل شدند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار گرفته‌ایم، گفت: این شهید بزرگوار با نابودی داعش توانست، حاشیه امن دشمنان را درهم‌بشکند، این خود توفیق الهی بود، که نصیب ایشان و مدافعان حرم اهل بیت (ع) شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه شهادت در آموزه‌های الهی به عنوان یک ارزش، فضیلت رفیع و والا شناخته می‌شود، ادامه داد: این مبحث با مقوله‌هایی مانند جهاد از پیوندهای عمیق برخوردار است؛ بنا بر نص صریح آیات قرآن کریم، شهید را نباید مرده قلمداد کرد.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه، سردار سلیمانی با یکی از تاریک‌ترین کج‌فهمی‌های دینی که در تاریخ نمود پیدا کرده و در بین ملت‌ها ریشه دواند، به‌عبارتی با همان وهابیت مبارزه کرد، درنهایت به مقام رفیع شهادت دست یافت، گفت: این کج‌فهمی دینی در گروهک تروریستی داعش تجلی پیدا کرد و سردار دل‌ها جان خود را در مسیر اعتلای قرآن هدیه کرد.

وی با بیان اینکه، ایادی استکبار جهانی و در راس آنها کشورهای غربی همه مسیرها را برای نابودی اسلام امتحان کردند، اما خوشبختانه در همه موارد شکست سنگینی را تجربه کردند، ادامه داد: پیروزی ابدی با جبهه حق که اسلام است، خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، اشخاصی اکنون شعار آزادی سر می‌دهند و برای بانوان دلسوزی می‌کنند، که با عنوان داعش وارد سوریه شدند، ۴۳۰ هزار نفر را سر بریدند، خاطرنشان کرد: چنین چهره‌هایی شایستگی تصمیم‌گیری برای بشریت را ندارند.

وی با بیان اینکه جای تعجب است، با این همه جنایت، آمریکا همچنان مدعی حقوق بشر بوده و در تلاش است، ذات پلید و شیطانی خود را به شکل دیگری نشان دهد، گفت: بنابراین باید مقابل این سری دسیسه‌ها هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امام راحل بود، فقط برای کسب رضای خداوند متعال گام برمی‌داشت، ادامه داد: این بزرگ‌مرد دغدغه‌ای جز نجات مستضعفان، شکست دشمنان اسلام و تضعیف ایادی استکبار جهانی نداشت.

وی با بیان اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی برای اینکه به قلب جهان اسلام نفوذ پیدا کند، داعش را شکل داد، گفت: اما به واسطه رشادت‌ها و سلحشوری‌های سردار سلیمانی و یاران ایشان این جرثومه فساد حذف شد.

انتهای پیام
captcha