حرکت خودجوش 9 دی فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد
کد خبر: 4110663
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
امام جمعه آرادان:

حرکت خودجوش 9 دی فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد

امام جمعه آرادان با بیان اینکه ۹ دی نماد پیوند عمیق امت و ولایت است، گفت: حرکت خودجوش 9 دی توسط مردم بار دیگر فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

حرکت خودجوش نهم دی  فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا، امام جمعه آرادان، شب گذشته، هشتم دی‌ماه در نشست بصیرتی و جهاد تبیین در آستانه ۹ دی، روز میثاق امت با ولایت در  اداره جهاد کشاورزی این شهرستان، ۹ دی را روز میثاق با آرمان‌های انقلاب برشمرد و گفت: بصیرت و جهاد تبیین دو کلید واژه این روز هستند.

وی ادامه داد: ۹ دی نماد پیوند عمیق امت و ولایت است، زیرا خودجوشی نهم دی توسط مردم بار دیگر فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه روز ۹ دی‌ماه روز به پا خاستن و آشکار شدن خشم مردم ایران زمین در برابر حرمت‌شکنی و اهانت عده‌ای غافل و فتنه‌گر به مقدسات در روز عاشورای حسینی است، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی بار دیگر در این روز به دشمنان سیلی محکمی زدند.

شریفی‌نیا ۹ دی را روز نه گفتن به فتنه‌گران و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای والا مقام دانست و گفت: از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای تبیین اهمیت حماسه ۹ دی باید بهره گرفت.

انتهای پیام
captcha