جشنواره رسانه‌ای «مکتب حاج‌ قاسم» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4110455
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۹

جشنواره رسانه‌ای «مکتب حاج‌ قاسم» در قزوین برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: اصحاب رسانه می‌توانند آثار تولیدی خود را با محوریت مکتب سلیمانی در قالب‌های گزارش تحقیقی و تحلیلی، خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، عکس، کلیپ و گزارش، مستند و پادکست تا ۱۹ دی‌ماه به دبیرخانه ارسال کنند.

سردار سلیمانیسرهنگ محمد کشاورز، مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، ضمن گرامیداشت ایام شهادت سردار دل‌ها، گفت: شهادت شهید سرافراز، حاج قاسم سلیمانی، در فضای کشور و امت اسلامی و بلکه در دل آزادی‌خواهان عالم، شوری حماسه‌گون برانگیخت که جلوه‌هایی از آن در مراسم تشییع میلیونی پیکر پاک آن شهید و یارانش مشاهده شد.

وی اظهار کرد: اکنون نیز صدها قافله دل، همراه آن یار سفر‌کرده‌ای است که سردار دل‌ها لقب گرفته ‌است و جان‌ها در تب‌و‌تاب زنده نگاه‌داشتن نام و یادش هستند؛ همان نامی که همچون دوران حیاتش لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین یادآور شد: امسال در سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سازمان بسیج رسانه استان قزوین در نظر دارد در راستای گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید سعید، آثار اهالی رسانه استان را در قالب‌های اعلام شده جمع‌آوری و داوری کرده و از آثار برتر تقدیر نماید.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند آثار تولیدی خود با محوریت مکتب سلیمانی را در قالب‌های گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست تا ۱۹ دی‌ماه به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.

کشاورز خاطرنشان کرد: مکتب سلیمانی زیر شاخه‌ای مهم از جشنواره رسانه‌ای ابوذر است که با توجه به دهه مقاومت و سالگرد شهادت حاج قاسم به‌طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

وی در پایان اظهار کرد: متقاضیان شرکت در فراخوان می‌توانند آثار خود را همراه با اطلاعات لازم شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، نام رسانه، آدرس، نام‌اثر(تیتر) و قالب از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ ارسال نمایند و سوالات خود در ارتباط با جشنواره را از طریق تلفن دبیرخانه ۳۳۷۸۵۱۰۰-۰۲۸ پیگیری کنند.

انتهای پیام
captcha