اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای انتقال معارف دفاع مقدس است
کد خبر: 4110332
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای انتقال معارف دفاع مقدس است

فرمانده سپاه ماکو گفت: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای انتقال معارف و ارزش‌های دفاع مقدس است، پس باید از آن استفاده حداکثری را به عمل آورد.

اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای انتقال معارف دفاع مقدس استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، غلام‌عباس مرادزاده، فرمانده سپاه ماکو، امروز، هفتم دی‌ماه در آیین اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور، گفت: اردوهای زیارتی و معنوی راهیان نور بهترین فرصت است، تا برای انتقال ارزش‌ها و معارف هشت سال دفاع مقدس به‌صورت جدی گام برداشته شود.

وی با اعلام اینکه امروز کاروان‌های راهیان نور در قالب شش اتوبوس به مناطق عملیاتی شهرستان اعزام می‌شود، افزود: کاروان راهیان نور دانش‌آموزی برادران ماکو با هدف آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت، و نهادینه‌سازی معارف دفاع مقدس به مناطق عملیاتی شهرستان اعزام شد.

فرمانده سپاه ماکو بیان کرد: ۳۲۳ نفر از دانش‌آموزان مدارس شهری و روستایی به همراه ۶۰ نفر عوامل اجرایی به منطقه عملیاتی بورالان ماکو عازم شدند که اعضای این کاروان به‌مدت یک روز از یادمان‌های مناطق عملیاتی شهرستان بازدید خواهند کرد.

مرادزاده با بیان اینکه دانش‌آموزان حاضر در اردوی راهیان نور به‌عنوان سفیران فرهنگی وظیفه دارند دستاوردها و پیام‌های این اردوی سراسر نور را به دانش‌آموزان دیگر منتقل کنند، یادآور شد: بسیجیان طی این بازدید در برنامه‌های فرهنگی، معنوی و اعتقادی حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha