دشمن در مقابل قدرت دفاعی و نظامی کشور به زانو درآمده ‌است
کد خبر: 4110183
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

دشمن در مقابل قدرت دفاعی و نظامی کشور به زانو درآمده ‌است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز همه دشمنان در مقابل قدرت دفاعی و نظامی کشور زانو زده‌اند، این شعار نیست و یک واقعیت است لذا آنها از طریق فضای مجازی و ذهن خالی برخی از جوانان تلاش می‌کنند روزنه‌ای برای تهاجم به انقلاب پیدا کنند که ناشی از قدرت آنها نیست بلکه ضعف آنها را در مسائل اساسی نشان می‌دهد.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار رمضان شریف، معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز گذشته، 6 دی‌ماه در یادواره سرداران، فرماندهان و 230 شهید شهرستان املش که با حضور اسداله عباسی، استاندار گیلان و مسئولان استانی و شهرستانی در مصلی امام املش برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: حدود 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، انقلابی که برای همه دنیا پیام بزرگی داشت و به حاکمیت آمریکای مستکبر و اتحادیه جماهیر شوروی پایان داد؛ جوانان عزیز و مردم بزرگوار بدانید همیشه برای رسیدن به یک هدف بزرگ قدم اول مهم است و امام(ره) گام اول را محکم برداشتند و فرمودند: «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و پایان سلطه مستکبران بر کشور اسلامی ایران و همه ممالک اسلامی در دنیا»، آن قدم مستحکم امروز ما را به این مرحله رسانده و از هیاهوی دشمنان هیچ هراسی نبوده و نیست.

وی افزود: دشمنان در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب، ده‌ها بحران را از مسائل داخلی گرفته تا فشارهای اقتصادی و پدید آوردن داعش را علیه کشور ما عملیاتی کردند، همانطور که خودشان گفته‌اند هدف مچاله کردن انقلاب اسلامی و براندازی جمهوری اسلامی بوده، مسئولان آنها به صراحت در مقاطع مختلف مخصوصاً زمانی که احساس می‌کردند به پیروزی بزرگ دست یافته‌اند هدف‌شان را تکرار می‌کردند.

اقتدار انقلاب به برکت خون شهدا و درایت مقام معظم رهبری

شریف گفت: جوانان عزیزی که امروز اطلاع ندارند از حوادثی که بر این کشور گذشته و از میزان شجاعت و مقاومت مردم ایران و درایت رهبران این انقلاب بزرگ امام راحل و مقام معظم رهبری، اگر از جزئیات حوادثی که در کشور گذشته مطلع شوند امروز به دشمن می‌خندند، اینکه انقلاب اسلامی روی چه پله‌ای ایستاده بود و امروز جمهوری اسلامی کجا ایستاده است.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: جوانان در شروع جنگ تحمیلی اظهارات صریح آمریکایی‌ها و اتحادیه جماهیر شوروی این بود که تهاجم صدام به ایران پایان انقلاب اسلامی است، همین امروز اگر از شهر فاو نگاهی بیندازید، مسجدی وجود دارد که مشابه یک کشتی ساخته شده که بنا بر گفته راویان هدف صدام از احداث چنین مسجدی این بوده که آن نقطه را پایان انقلاب ایران اعلام نماید و به‌عنوان نماد به گِل نشستن انقلاب معرفی کند. در حالی‌که امروز انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدا، مجاهدت رزمندگان خستگی‌ناپذیر و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی مقتدرانه ایستاده است.  

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان برای مقابله با انقلاب، داعش را پرورش دادند ولی یک سرباز رهبری و یک پاسدار انقلاب اسلامی پرچم را به‌دست گرفت و تحت رهبری معظم انقلاب اسلامی آنچنان درسی به آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها داد که هنوز نمی‌دانند چه اتفاقی افتاد. داعش که از نظر نفرات و تجهیزات، تبلیغات و دیپلماسی و ابزار روز تأمین بود، شکست خورد؛ آن سردار دلاور سپاه اسلام در همین شهر نزدیک شما اعلام کرد که تا پایان سه ماه دیگر اثری از داعش نخواهد بود و همه ما دیدیم که حاکمیت داعش در کمتر از آن سه ماه پایان پیدا کرد.

وی ادامه داد: امروز می‌بینید آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بارها و بارها در آزمون‌های مختلف در مقابل انقلاب اسلامی شکست خوردند اما درس عبرت نمی‌گیرند و بلافاصله حادثه‌ای اتفاق می‌افتد مجدد دچار خطای محاسباتی بزرگ می‌شوند. حال و روز امروز اروپایی‌ها را ببینید، کسانی که با الفبای سیاست، قدرت و نظام بین‌الملل آشنا هستند می‌دانند که ملاقات رئیس‌جمهور آلمان با یک فوتبالیست معترض و پرخاشگر چیزی جز سقوط قدرت آنها نیست که نشانه ضعف‌شان است. وقتی رئیس‌جمهور فرانسه با یک خبرنگار دون‌پایه و بی‌فرهنگ به‌عنوان اپوزیسیون نظام جمهوری اسلامی ملاقات می‌کند نشان‌دهنده نهایت ضعف، درماندگی و بیچارگی آنهاست.

سردار شریف گفت: به گفته خود سیاستمداران آمریکایی یک سخنرانی رهبر ایران تمامی طرح‌های کارشناسی ما در جهت نابودی انقلاب، از بین می‌برد و اثرگذاری ندارد. بیانات رهبر معظم انقلاب مانند خورشید بوده و می‌درخشد زیرا برگرفته از قرآن کریم و فرهنگ اهل بیت(ع) است.

درایت رهبر معظم انقلاب عامل شکست دشمنان

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص آشوب‌های اخیر تصریح کرد: تعجب نکنید که این روزها در اغتششات اخیر با وجود نهادهای مختلف که در اداره کشور نقش دارند چرا هجمه‌ها به سمت رهبر معظم انقلاب است زیرا آنها همه شکست و ناکامی خودشان را به دلیل درایت، شجاعت، حوصله و متانت رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانند. این کشتی عظیم انقلاب با آن پیام جهانی و نورانی و اداره 85 میلیون جمعیت در این دنیای متلاطم با انواع فشارهای همه جانبه و کم‌توجهی بعضی از کسانی که به پست و مسئولیت می‌رسند، بر دوش رهبر معظم انقلاب است، دشمنان کور خوانده‌اند که بتوانند علیه مقام معظم رهبری در اذهان ملتی که شاهد هدایت و رهبری معظم انقلاب اسلامی هستند، خدشه‌ای ایجاد کنند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جوانان اگر از همه کسانی که در حوزه سیاست، دین، فرهنگ و ادب تلاش می‌کنند سؤال کنید برجسته‌ترین چهره انقلاب را همواره بلاشک مقام معظم رهبری می‌دانند، تصریح کرد: همین محبوبیت مقام معظم رهبری در بین ملت ایران آنها را آزار می‌دهد، رهبر معظم انقلاب هشت سال قبل در مراسم سالروز ارتحال حضرت امام(ره) به آمریکایی‌ها و کسانی که قصد تجزیه دولت سوریه را داشتند، با صراحت فرمودند: «دشمنان در سوریه کاری از پیش نخواهند برد و نمی‌برند» و شما دیدید که نبردند، این امر علاوه‌ بر حکمت رهبر معظم انقلاب بیانگر وجود سربازانی جان‌فداست که اگر میدان مهیا شود و فضا اجازه بدهد هزاران هزار قاسم سلیمانی آماده هستند تا تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را پیاده کنند و تاکنون هم اجرا کرده‌اند.

وی بیان کرد: امروز همه دشمنان در مقابل قدرت دفاعی و نظامی کشور زانو زده‌اند، این شعار نیست و یک واقعیت است لذا آنها از طریق فضای مجازی و ذهن خالی برخی از جوانان تلاش می‌کنند روزنه‌ای برای تهاجم به انقلاب پیدا کنند که ناشی از قدرت آنها نیست بلکه ضعف آنها را در مسائل اساسی نشان می‌دهد. با تمام قدرت و وجود اطمینان می‌دهم که استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی و عمق راهبردی این انقلاب و هزاران عاشق این انقلاب در دنیاست که دشمنان را به وحشت انداخته است.

سردار شریف با اشاره به وقایع روسیه و اوکراین اظهار کرد: دشمنان می‌گویند روسیه در اوکراین موفق نشد تا اینکه این پهبادهای ایران به روسیه کمک کرد! این تناقض برای چیست از یک طرف برای اینکه جبهه‌ای را علیه ما درست کنند می‌گویند ما سرنوشت جنگ روسیه را تغییر دادیم و از طرفی طی مصاحبه با یک فوتبالیست پرخاشگر، یک خبرنگار مفلوک یا با منافقین و سازمان جهنمی وارد مبارزه با این ملت می‌شوید؟! باید 150 سال می‌گذشت و مردم کردستان ظلم کومله و مردم خوزستان ظلهم جیش الظلم را علیه مردم مسلمان منطقه‌شان از یاد ببرند و سپس این معرکه‌ها را راه می‌انداختید.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: از شما فرزندان ایران اسلامی که تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته‌اید، از خواهش می‌کنم که نگاهی به تاریخ کردستان در بعد از انقلاب داشته باشید، در همین اوایل انقلاب بخشی از شهرهای کردستان تحت فتنه کومله و دموکرات بود بیش از پنج‌هزار شهید دادیم تا مردم را از شر آنها راحت کنیم و امنیت برقرار شود که اکنون از طریق فضای مجازی می‌خواهند مجدد اقتداری برای آنها رقم بزنند.

پاسخگویی به سؤالات جوانان

وی گفت: در محفل شهیدان جان کلام آن است که ما به شهیدان بگوییم راهی را که شما برای به هدف رسیدن آن، از جان عزیز خود گذشتید و خانواده‌های بزرگوار شما شهادت‌ها را تحمل کردند، امروز به مرحله‌ای رسیده که به فضل الهی گام اول انقلاب آنچنان مستحکم برداشته شده که دشمن به وحشت افتاده است؛ در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برطرف کردن همه موانع معیشتی و اقتصادی و فرهنگی را داریم، اینها چیزی در برابر اراده مردم این سرزمین نیست.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیروزی حق وعده خداوند متعال بوده و تخلف ناپذیر است، گفت: علما به ما یاد داده‌اند تا زمانی که با اراده و آگاهی، مصمم و با انگیزه برای این مردم و رفاه آنها تلاش کنیم، خداوند پیروزی ما را تضمین کرده است؛ در طی این 43 سال گذشته صادقانه به هر واقعه‌ نگاه کنید چیزی جز کمک خداوند متعال را مشاهده نمی‌کنید. خداوند نعمات بسیاری به ما بخشیده که باید قدر آنها را بدانیم، نعمت رهبری نعمت کوچکی است که در این سرزمین کسی دلسوزتر از ایشان نسبت به مردم نیست.

شریف با اشاره به جریان‌سازی رسانه‌ای دشمنان افزود: جوانان نگاه کنید آنها شعارهایی می‌دهند که نشان می‌دهد دیکتاتوری در خون، فکر و رفتار آنهاست و غیر از منافع خود چیزی را برنمی‌تابند. خاطرات خانواده‌هایی که از سازمان منافقین جدا شده‌اند را بخوانید تا بدانید چه هستند و چه تفکری دارند و چه می‌خواهند.

وی ادامه داد: شاید سؤال باشد که چرا آشوب‌های اخیر سه ماه به طول انجامید، جمع کردن گروهک‌ها و محل اختفای آنها زمان‌بر نیست اما در این حوادث اخیر همه دنیا از آمریکا و ریاض گرفته تا کشورهای اروپایی نشان می‌دهد که نقشه‌های عجیب و غریبی طراحی کرده و هدایت و حمایت می‌کردند، محاسبات آنها این بود که کار تمام شده در حالیکه رسماً بیانیه دادند که سازمان منافقین را به رسمیت نمی‌شناسیم آن هم در روزی که پمپئو، رئیس‌جمهور ایران را اعلام کرده بود! مردم عزیز خیلی سخت گذشت اینکه اقتدار دارید اما میدان عمل شما محدود باشد. رهبر معظم انقلاب چهار بار به فرمانده کل سپاه فرمودند: «در این جمع‌آوری مناقشات کسی آسیب نبیند و برخوردها به حداقل برسد».

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: هر کسی که در خیابان‌های تهران و شهرهای کشور در اغتشاشات کشته یا شهید شود، لبخند رضایت دشمن را به‌دنبال دارد. خیلی حوصله و زمان می‌خواهد که در این مناقشات صف‌ها را تفکیک کرده و اراذل و اوباش را جدا نمایید، وابستگان سرویس‌های اطلاعاتی را جدا کنید که به فضل الهی در برخی از مناطق مسلط شدیم و جمع می‌شود، اما یک نکته را فراموش نکنید کوتاهی‌هایی در آموزش‌وپرورش و دانشگاه و در مجامع فرهنگی داشتیم و نتوانستیم پاسخگوی سؤال برخی از جوانان‌مان باشیم که حتماً باید جبران کنیم.

سردار شریف با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته مبنی بر اینکه «فضای مجازی را دریابید» و بر جهاد تبیین تأکید داشتند، گفت: برای اینکه نسل جوان امروز ما دوران پهلوی، انقلاب و دوران دفاع مقدس را ندیده، در دوران دفاع مقدس جمعیت کشور 34 میلیون بوده الان به 85 میلیون رسیده، یعنی 50 میلیون نفر از جمعیت کشور نمی‌داند چه اتفاقاتی در انقلاب و دفاع مقدس افتاده است لذا باید به آنها حق بدهیم وقتی سؤال می‌کنند، وقتی اطلاعی از عقب‌ماندگی‌های کشور ندارند و در جریان پیشرفت‌‌های امروز نیستند.

آگاهی و بصیرت مردم

وی افزود: علی‌رغم جنگ تحمیلی، فشارهای اقتصادی و تحریم‌های شدید سال‌های اخیر یادمان باشد که ما خیلی سخت‌تر از این مراحل را پشت‌سر گذاشتیم. این مسائل ما را متوقف نمی‌کند به فضل الهی و به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و همچنین زحمات صادقانه دولتمردان که باید تلاش کنند تا در شان مردم ایران و تراز انقلاب اسلامی رفاه و معیشت را فراهم کنند و این شدنی است، در حوزه اقتصادی 110 سال است که دارای نفت و گاز در کشور هستیم تا حدود هشت‌سال قبل ما وارد کننده بنزین بودیم و آمریکا از این به‌عنوان تهدید علیه ما استفاده می‌کرد تا جمعی تصمیم گرفتند برای همیشه کشور را از لحاظ تأمین بنزین خودکفا کنند و در اوج تحریم‌های دشمن که کوچکترین قطعات را به ما نمی‌دادند پالایشگاه ستاره خلیج فارس راه افتاد نه تنها ما را از واردات بنزین بی‌نیاز کرد بلکه ما به عنوان یکی از صادرکنندگان بنزین هم مطرح شدیم، صرف‌نظر از اینکه متاسفانه بی‌سابقه‌ترین کشور در مصرف بنزین هستیم و حتی گاهی به روزانه 110 میلیون لیتر می‌رسد و این امر خودکفایی محقق شد مطمئن باشید تأمین مرغ و گوشت و لوازم خانگی و ... کار پیچیده‌ای نیست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امیدواریم این کشور از دست مافیای ظالم و زالو صفت نجات یابد، فرزندان واقعی این مردم سکان‌دار امور اقتصادی و معیشتی کشور باشند، همه اینها در کوچک‌ترین زمان ممکن قابل تحقق است و نمونه‌‌هایی را طی یک سال و نیم اخیر دیده‌اید و ان‌شاءالله به فضل الهی شاهد شرایط بهتری هم خواهیم بود، فشار دشمن حدی دارد و اعتقاد ما این است که کاری از دشمن برنمی‌آید، الان نوبت ماست که گوش دشمن را بگیریم و آن را به‌سزای رفتار و اعمالش برسانیم. امروز مردم ایران نشان دادند که مردمی رشید، آگاه و بصیر هستند، در شرایطی که دشمنان پایان حجاب در ایران را عنوان کردند اما مردم با فرهنگ، مسلمان و متدین ایران در خیلی از مناطق حجاب خود را تقویت کردند، نگران اندک افراد نباشید، حجاب دستور دینی و الهی است و افتخار جمهوری اسلامی است که عفت و کرامت بانوان را حفظ کند.   

سردار شریف در پایان با اشاره به آمار بانوان تحصیل کرده ایرانی گفت: دشمنان از این پیشرفت بانوان ایرانی ناراحت است و حجاب را بهانه کرده، لذا نگران مباحث حاشیه‌ای نباشید به فضل الهی و به برکت خون این شهیدان، دشمنان ما این بار هم مأیوس می‌شوند و شکست می‌خورند.

انتهای پیام
captcha