اعلام حضور کانون‌های مساجد ایلام در آیین تشییع شهدای گمنام
کد خبر: 4109774
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

اعلام حضور کانون‌های مساجد ایلام در آیین تشییع شهدای گمنام

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری در آیین تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در مرکز این استان حضوری گسترده خواهند داشت.

شهید گمنامبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین علی چراغی‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، گفت: آیین تشییع ۶۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس فردا، ششم دی‌ماه در مرکز این استان با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور ایلام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان با برنامه‌ریزی صورت گرفته حضوری گسترده در این آیین معنوی خواهند داشت، افزود: این مراسم همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ساعت ۹:۳۰ از میدان شهدا شهر ایلام آغاز و به میدان ۲۲ بهمن ختم می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه پویش عکاسی کاروان عشق ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری همزمان با این آیین برگزار می‌شود، گفت: اعضای کانون‌های مساجد و هنرمندان عکاس می‌توانند تصاویر حرفه‌ای و موبایلی خود را از حال و هوایی مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

چراغی‌پور تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را در فضای مجازی با عنوان #خوش_آمدی_قهرمان به شماره ۰۹۱۸۷۴۱۶۲۳۲ در پیام رسان ایتا و یا گپ ارسال کنند که در پایان به ۱۰ نفر از برگزیدگان هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

وی گفت: این پویش با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha