طرح «یاریگران زندگی» در مدارس لرستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4108715
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

طرح «یاریگران زندگی» در مدارس لرستان اجرا می‌شود

استاندار لرستان با اشاره به اجرای طرح «یاریگران زندگی» در مدارس استان گفت: این طرح با رویکرد آموزشی و آگاه‌سازی برای دانش‌آموزان به‌عنوان نسل آینده کشور انجام می‌شود.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان که امروز، ۳۰ آذرماه برگزار شد، با تأکید بر لزوم عزم همگانی برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: طرح «یاریگران زندگی» در سطح مدارس استان لرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با رویکرد آموزشی و آگاه‌سازی برای دانش‌آموزان به‌عنوان نسل آینده  کشور انجام می‌شود، اضافه کرد: برای تعیین مکان مدیریت اجرای طرح یاریگران زندگی، پایشی از چند ساختمان اداره‌کل آموزش و پرورش با حضور دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر و مدیران کل امور اجتماعی استانداری، آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس انجام خواهد شد.

زیویار به راه‌اندازی کمپ ماده 15 در یکی از محله‌های شهر خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: این کمپ با توجه به انتظارات مردم منطقه و اولویت معتادان آن محله با مشارکت آموزش و پرورش و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) راه‌اندازی خواهد شد.

استاندار لرستان بر نقش شهرداران در اجرای برنامه‌های پیشگیرانه مواد مخدر تأکید کرد و افزود: انتظار داریم انتظارات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در جلسه آتی شورای شهر در شهرداری‌ها مطرح و رویکردهای حمایتی شهرداری‌های دارای ظرفیت مصوب و در جلسه بعدی عنوان شود.

یادآور می‌شود، در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همچنین گزارشاتی از فضای کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان، کمپ ویژه آقایان در شهرک باباعباس و اقدامات مبارزاتی نیروی انتظامی در کشف و ضبط مواد و معرفی افراد متخلف به دستگاه قضایی ارائه شد.

انتهای پیام
captcha