کتاب زندگینامه و خاطرات شهید ‌نورالدینی چاپ می‌شود
کد خبر: 4108667
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

کتاب زندگینامه و خاطرات شهید ‌نورالدینی چاپ می‌شود

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد از چاپ کتاب زندگینامه و خاطرات شهید «سیدعلی نورالدینی»، نخستین شهید انقلاب شهرستان کهگیلویه خبر داد.

چاپ کتاب زندگینامه

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان، حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی، مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 29 آذرماه در جمع خبرنگاران، از چاپ کتاب زندگینامه و خاطرات شهید «سیدعلی نورالدینی»، اولین شهید انقلاب شهرستان کهگیلویه خبر داد و اظهار کرد: کار مصاحبه با خانواده، هم‌رزمان و دوستان و آشنایان شهید در حال انجام است.

وی افزود: این کتاب به نویسندگی سیدعبدالله فاطمی‌امجد و با حمایت دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد به چاپ می‌رسد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه سید علی نورالدینی در سال 1332 در شهرستان کهگیلویه به دنیا آمد و در سال 1357 در تظاهرات علیه رژیم پهلوی در شهر بهبهان به شهادت رسید، گفت: وی از پیشگامان مبارزه با رژیم پهلوی بود که به عنوان اولین شهید انقلاب شهرستان کهگیلویه شناخته می‌شود.

انتهای پیام
captcha