تشییع پیکر ۶ شهید گمنام در کردستان
کد خبر: 4108638
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

تشییع پیکر ۶ شهید گمنام در کردستان

استاندار کردستان از تشییع پیکر پاک ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در سه شهر سنندج، قروه و بیجار خبر داد.

نشست هماهنگی تشییع پیکر شهدای گمنام در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، 30 آذرماه در نشست هماهنگی تشییع پیکر شهدای گمنام در کردستان با ابراز خوشحالی از معطر شدن فضای استان به عطر حضور شهدا، گفت: شهدا حقیقت محض هستند وتشییع و خاکسپاری شش تن از شهدای گمنام در سه شهر کردستان افتخار بسیار بزرگی برای استان و دارای برکات معنوی فراوان است.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم تشییع باید با شکوه و درخور مقام و منزلت شهدا و مردم فرهنگی کردستان باشد، افزود: با توجه به اینکه این مراسم همزمان با سالروز شهادت دخُت نبی مکرم اسلام(ص) برگزار می‌شود باید تلاش شود برنامه به محور وحدت و همدلی در استان تبدیل شود.

استاندار کردستان بیان کرد: مردم استان کردستان ارادتمندان اهل بیت(ع) هستند و رعایت شئون وحدت در این برنامه باید مورد توجه و موجب همدلی و وفاق در جامعه باشد.

وی با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها همکاری لازم را در جهت برگزاری باشکوه مراسم تشییع شهدا داشته باشند، افزود: مردمی برگزار شدن مراسم همواره مورد تأکید است و رسانه‌ها و صداوسیما در این مورد باید برنامه‌سازی و ساخت تیزرها و برنامه‌های هنرمندانه را در دستور کار داشته باشند.

یادآور می‌شود؛ پیکر مطهر شش تن از شهدای گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس به کردستان همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) منتقل و در سه شهر سنندج، قروه و بیجار خاکسپاری خواهند شد.

انتهای پیام
captcha