پویش «یلدای مهربانی» در کردستان راه‌اندازی شد
کد خبر: 4108569
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷

پویش «یلدای مهربانی» در کردستان راه‌اندازی شد

مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: پویش «یلدای مهربانی» با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان زیرپوشش این نهاد و به منظور فراهم کردن سبد معیشتی شب یلدا در استان راه‌اندازی شد.

پویش یلدای مهربانی در کردستان

حسین رسولی، مدیرکل بهزیستی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن شب یلدا پویش «یلدای مهربانی» برای کمک به نیازمندان و معلولان تحت پوشش بهزیستی همزمان با سراسر کشور در استان راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح مشارکت‌های مردمی در جهت تأمین سبد حمایتی و معیشتی جامعه هدف جذب می‌شود، افزود: کمک هزینه معیشتی، اقلام کمک آموزشی و نوشت‌افزار، وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، کمک‌های غیر نقدی، اقلام و جیره‌های خشک غذایی و نذورات هیئت‌های مذهبی و خیرین از جمله محورهای این پویش است.

مدیرکل بهزیستی کردستان تهیه کفش و لباس گرم نیازمندان زیرپوشش سازمان بهزیستی را از دیگر برنامه‌های پویش یلدای مهربانی دانست و بیان کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند به واحد مشارکت‌های بهزیستی استان و مراکز مثبت زندگی برای اهدای کفش و لباس گرم مراجعه کنند.

وی افزود: خیرین می‌توانند برای شرکت در این پویش کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری *۶۶۵۵*۲۲۸۸* و یا شماره حساب ۴۱۶۴۰۳۴۵۴۱۷۰۶۱۰۰ و یا شماره کارت ۶۳۶۷-۹۵۷۰-۷۱۸۱-۶۷۸۴ به نام مشارکت‌های بهزیستی واریز کنند.

رسولی یادآور شد: ادارات بهزیستی استان و شهرستان‌های تابعه آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی، لوازم‌التحریر، جیره‌های خشک و نذورات شهروندان و هیئت‌های مذهبی، خیرین و نیکوکاران است.

انتهای پیام
captcha