توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی
کد خبر: 4108531
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
در قالب پویش احسان؛

توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی

مسئول ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان کرمانشاه از توزیع ۱۵۰ تُن گوشت مرغ بین نیازمندان کرمانشاهی در قالب ۴۰ هزار بسته خبر داد و گفت: توزیع این بسته‌ها در راستای پویش احسان در مناطق کم‌برخوردار و محروم استان در حال انجام شدن است.

توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان

توزیع بسته معیشتی بین نیازمندانبه گزارش ایکنا از کرمانشاه، میثم کلهر، مسئول ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان کرمانشاه امروز ۲۹ آذر در نشستی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در قالب پویش احسان در مناطق محروم کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای یاد شده ۱۵۰ تُن گوشت مرغ بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی به توزیع ۴۰ هزار بسته گوشت مرغ اشاره و افزود: در سطح کشور یک میلیون و ۲۰۰ هزار بسته پروتئینی در حال توزیع شدن است که از این میزان ۱۵۰ تُن به ارزش بیش از ۹۰ میلیارد ریال برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

کلهر تصریح کرد: تعداد بسته‌های یاد شده توسط گروه‌های جهادی، فعالین اجتماعی، ادارات بهزیستی و کمیته امداد بین خانواده‌های هدف و اقشار آسیب‌پذیر توزیع می‌شود.

مسئول ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان کرمانشاه درخصوص پویش احسان، گفت: این طرح در راستای حمایت از خانواده‌های محروم اجرا می‌شود و طی این طرح در قالب برنامه‌ای با عنوان دلگرمی احسان برنامه‌ریزی شده تا وسایل گرمایشی به شیوه اهدایی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) تهیه و در بین خانواده‌های محروم که از پیش شناسایی شده‌اند، توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha