کارگاه طراحی تبلیغات شهری استقبال از شهدا در قزوین برگزار شد
کد خبر: 4108529
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

کارگاه طراحی تبلیغات شهری استقبال از شهدا در قزوین برگزار شد

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین با اشاره به میزبانی قزوین از شهدای گمنام دفاع مقدس، گفت: در همین راستا با همت حوزه هنری قزوین، کارگاه طراحی تبلیغات شهری استقبال از شهدای گمنام دفاع مقدس به صورت حضوری برگزار شد.

کارگاه گرافیک

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قزوین، محمد رازقی، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین و دبیر کارگاه طراحی تبلیغات شهری استقبال از شهدای گمنام دفاع مقدس، گفت: همانطور که برنامه‌ریزی شده قزوین میزبان شهدای گمنام است در همین راستا با همت حوزه هنری قزوین، کارگاه طراحی تبلیغات شهری استقبال از شهدای گمنام دفاع مقدس به صورت حضوری از صبح ۲۸ آذر آغاز شده است.

وی اظهار کرد: تا پایان وقت امروز حدود ۲۰ هنرمند در این کارگاه که با محوریت طراحی پوستر شهدای گمنام دفاع مقدس برگزار شد، حضور داشتند.

دبیر کارگاه طراحی تبلیغات شهری استقبال از شهدای گمنام دفاع مقدس بیان کرد: با توجه به همزمانی استقبال از شهدای گمنام و ایام فاطمیه، این همزمانی نیز در تصاویر و ایده‌ها لحاظ می‌شود.

رازقی با اشاره به سطح کیفی طرح‌ها، گفت: طرح‌ها از سطح کیفی بالایی برخوردار است؛ ایده‌پردازی طرح‌ها انجام شده و در نهایت ۱۰ طرح برتر به‌عنوان طرح پوستر استقبال از شهدای گمنام انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام
captcha