ضرورت ترویج مکتب شهید سلیمانی در راستای تقویت بصیرت جوانان
کد خبر: 4108160
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

ضرورت ترویج مکتب شهید سلیمانی در راستای تقویت بصیرت جوانان

فرماندار حاجی‌آباد با تأکید بر ضرورت آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان در خصوص واقعیت‌های جامعه و تقویت دشمن‌شناسی و بصیرت مردم، گفت: ترویج مکتب شهید سلیمانی می‌تواند در این راستا بسیار اثرگذار باشد.

خرم نسب فرماندار حاجی آباد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، علی خرم‌نسب، فرماندار شهرستان حاجی‌آباد، امروز، 28 آذر، در نشست شورای اداری این شهرستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار کرد: مشارکت در اجرای برنامه‌های این هفته به لحاظ معنوی، سیاسی و فرهنگی دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه تاریخ ایران اسلامی گواه این است که شهدای زیادی در راه امنیت کشور تقدیم‌ شده است، تصریح کرد: ایام فاطمیه مصادف با دهه مقاومت و شهادت سردار شهید سلیمانی است. شهید سلیمانی ۴۰ سال از زندگی و عمر خود را برای امنیت این کشور و آزادی بشریت گذاشتند.

فرماندار حاجی‌آباد عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی از شهریورماه با ایجاد تجمعات، اقدام به جنگ ترکیبی کردند که نتوانستند موفق شوند. همه باید در راستای آگاهی قشر نوجوان و جوان جامعه از واقعیت‌های جامعه و جمهوری اسلامی تلاش کنیم. در همین راستا جامعه نیازمند تقویت روحیه فرهنگی است و مکتب سلیمانی نیاز به ترویج و شناخت دارد.

خرم‌نسب افزود: زائران زیادی از شهرستان و شهرستان‌های هم‌جوار در سالروز شهادت سردار سلیمانی به استان کرمان عازم خواهند بود که باید خدمات مورد نیاز آن‌ها در دسترس باشد و در این زمینه دستگاه‌های اجرایی شهرستان حاجی‌آباد باید برای ارائه‌ خدمات عمومی در شهرستان همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه طی اتفاقات اخیر با همکاری و هم‌افزایی عوامل امنیتی و انتظامی و بسیج شرایط پایداری در شهرستان حاکم است، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان در تکمیل پروژه‌های عمرانی خود تلاش بیشتری کرده و گام‌های مؤثرتری بردارند. پروژه گازرسانی به بخش احمدی و فارغان این شهرستان به زودی با حضور معاون وزیر نفت کشور و استاندار هرمزگان کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha