۱۱۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان اسدآبادی توزیع می‌شود
کد خبر: 4108071
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
به‌مناسبت شب یلدا

۱۱۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان اسدآبادی توزیع می‌شود

رئیس دارالایتام و مساکین اسدآباد از توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی به‌مناسبت شب یلدا در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

توزیع بسته معیشتیسلطان علی هادی، رئیس دارالایتام اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه ۱۱۰ بسته معیشتی به‌مناسبت شب یلدا به همت این مرکز خیریه در بین نیازمندان توزیع می‌‍‌شود، گفت: این بسته‌ها شامل گوشت، برنج، ماکارونی، سویا، پرتقال و روغن، به ارزش تقریبی هر بسته سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است. این بسته‌ها ابتدا در بین ایتام تحت پوشش مرکز و سپس نیز در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مرکز 80 یتیم تحت پوشش خود دارد، بیان کرد: این مرکز در طول سال با عنایت خداوند و با کمک‌های مردمی در مناسبت‌های مذهبی بسته‌های معیشتی توزیع می‌کند. طرح‌ «نان مهربانی»، توزیع 120 بسته لوازم‌التحریر در آغاز سال تحصیلی امسال، توزیع سه هزار و ۵۰۰ کفش به‌مناسبت عید نوروز و توزیع گوشت قربانی از جمله برنامه‌های شاخص این مرکز در ۹ ماه گذشته بوده است.

هادی یادآور شد: خیرین می‌توانند کمک غیر نقدی خود را برای نیازمندان این مرکز به آدرس میدان امام(ره) طبقه فوقانی صندوق مهدیه، مرکز دارالایتام و مساکین اسدآباد تحویل دهند و کمک‌های نقدی خود را به حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۲۳۹۴۲ نزد بانک ملی واریز کنند.

انتهای پیام
captcha