محفل انس با قرآن کریم در کلاله برگزار شد
کد خبر: 4107211
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

محفل انس با قرآن کریم در کلاله برگزار شد

همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز محفل انس با قرآن کریم با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهی سپاه پاسداران و جمعی از مسئولین شب گذشته، ۲۳ آذرماه در مدرسه شهید شیبک روستای کوسه کلاله برگزار شد.

محفل انس با قرآن در کلاله همزمان  با هفته قرآن و عترتبه گزارش ایکنا از گلستان، همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز محفل انس با قرآن کریم با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهی سپاه پاسداران و جمعی از مسئولین شب گذشته، ۲۳ آذرماه در مدرسه شهید شیبک روستای کوسه کلاله برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاسمی امام جمعه شهرستان کلاله در این مراسم گفت: قرآن کتاب هدایت، بصیرت، عمل و زندگی است و باید در تمامی مراحل زندگی از هدایت و رهنمودهای آن بهره‌مند شویم.

وی قرآن کریم را برنامه‌ای هدفمند برای زندگی بشر خواند و افزود: از نظر مصداقی افرادی که به قرآن عمل کردند به سعادت حقیقی دست یافتند؛ برای نمونه جمهوری اسلامی ایران ضمن اطاعت از دستورات قرآن که می فرماید «اطیعوا الله و اطیعوا الرسول» و گردن نهادن به فرامین، ولی فقیه خود امروز به لطف خدا در منطقه به عنوان ابر قدرت و در جهان قدرت نو ظهور شناخته می‌شود.

امام جمعه شهرستان کلاله گفت: قرآن برای افراد و جامعه هدایتگر می‌باشد؛ هر ملتی که به قرآن تمسک کند در دنیا و آخرت سعادتمند است.

گفتنی است؛ در پایان محفل انس با قرآن، از فرماندار کلاله، فرزند شهید شیبک و قاریان مراسم با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha