آغاز به کار کمیته‌‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قزوین
کد خبر: 4107056
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

آغاز به کار کمیته‌‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قزوین

طی جلسه‌ای که در بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد احکام کمیته‌‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر صادر و به دبیران تحویل شد.

اعضای بسیج رسانه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، در جلسه‌ای که امروز ۲۳ آذرماه در بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد، سرهنگ محمد کشاورز، مسئول بسیج رسانه استان قزوین، احکام دبیران کمیته‌های مختلف جشنواره را صادر کرد؛ بدین ترتیب «محمدکریم کاظم‌پور» دبیر کمیته داوران، «سحر محمدعلیخانی» دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و «سیدحامد قافله‌باشی» به‌ عنوان دبیر کمیته مالی و پشتیبانی معرفی شده و حکم خود را دریافت کردند.

بنابراین خبر در تیرماه سال جاری «افشین لشگری» از سوی فرمانده سپاه استان قزوین به‌عنوان دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین حکم خود را دریافت کرده بود.

در این جلسه «افشین لشگری» اظهار کرد: اهمیت و جایگاه رسانه در شرایط فعلی بر کسی پوشیده نیست و طی چند ماه گذشته نیاز مبرم به حضور رسانه‌ای قوی که بتواند در ماجرا‌ها روایت اول را مطرح کند احساس می‌شد.

وی بیان کرد: نقش جشنواره ابوذر امسال پررنگ‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود، تقویت گفتمان جریان انقلابی و رسانه حقیقت‌جو؛ رسالت جشنواره امسال است که در دوره‌های گذشته هم به‌خوبی توانسته جایگاه خود را در میان اصحاب خبر و رسانه کشور باز کند.

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین اظهار کرد: چالش‌های امروز کشور ناشی از روش نادرست مطالبه‌گری، عدم وجود سواد مطالبه از مدیران و ضعف فرهنگ و گفتمان جریان‌سازی در حوزه‌های مختلف است که در شرایط فعلی جشنواره ابوذر بهترین عرصه برای تبیین جایگاه فرهنگ مطالبه‌گری خواهد بود.

وی در ادامه محورهای جشنواره را برشمرد و گفت: شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی از دغدغه‌های اهالی رسانه است که در این جشنواره به آن پرداخته خواهد شد.

لشگری خاطرنشان کرد: اصحاب خبر و رسانه می‌توانند در محورهای مطرح شده آثار تولیدی خود را در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین تا ۱۵ دی ماه است و کلیه اصحاب رسانه می‌توانند در آن شرکت کنند. آثاری که در فاصله زمانی ۱۴۰۱/۱/۱ تا ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند امکان شرکت در جشنواره را دارد.

انتهای پیام
captcha