برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی ویژه خردسال در گرگان
کد خبر: 4106718
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی ویژه خردسال در گرگان

مدیر جامعه‌القرآن روستای دنگلان گرگان از برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی ویژه خردسال خبر داد و گفت: دوره تربیت مربی آشنايی و انس كودكان با قرآن با هدف تربیت مربیان متخصص در زمینه آموزش مفاهیم و معارف قرآنی به کودکان ۴ تا ۶ سال برنامه‌ریزی شده است.

قرآن آموزراضیه گرجی، مدیر جامعه القرآن روستای دنگلان گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی ویژه خردسال خبر داد و گفت: دوره تربیت مربی آشنايی و انس كودكان با قرآن با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و تربیت مربیان متخصص در زمینه آموزش مفاهیم و معارف قرآنی به کودکان ۴ تا ۶ سال طراحی شده است.

مدیر جامعه القرآن روستای دنگلان گرگان داشتن مدرک روخوانی و تجوید و مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالا و حداکثر سن 35 را از شرایط شرکت در این دوره اعلام کرد و گفت: مربیان قرآنی پس از شرکت در این دوره و اخذ گواهی آن، مجوز تدریس قرآن برای کودکان در مراکز مجاز از جمله مؤسسات و خانه‌های قرآن را کسب خواهند کرد.

گرجی با بیان‌ اینکه این دوره در بهمن ماه سال جاری با حضور اساتید برجسته از قم برگزار می‌شود، افزود: این دوره به‌صورت حضوری شامل روان‌شناسی کودکان، سبک زندگی قرآنی، مهارت‌های مربی کودک، حفظ قرآن ویژه خردسالان همراه با بیان نکات آموزشی و اخلاقی همراه است.

مدیر جامعه‌القرآن روستای دنگلان گرگان گفت: علاقه‌مندان و مربیان قرآنی می‌توانند برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با شماره‌های 01732623894 و 01732624230  جامعه‌القرآن روستای دنگلان تماس گرفته و در این دوره‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha