حمایت از فعالیت‌های قرآنی در اردوگاه‌های آوارگان سودانی
کد خبر: 4105182
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

حمایت از فعالیت‌های قرآنی در اردوگاه‌های آوارگان سودانی

کمیته صلح و آشتی نیروهای واکنش سریع ارتش سودان از حمایت مالی و معنوی خود از مراکز آموزش قرآن در اردوگاه آوارگان الفاشر خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از سونا، سرهنگ موسی حمید آمبلو، فرمانده کمیته صلح و آشتی نیروهای واکنش سریع ارتش سودان بر حمایت صمیمانه خود از مراکز آموزش قرآن کریم در اردوگاه آوارگان الفاشر خبر داد.

وی حمایت از این مراکز را در راستای تلاش‌های کمیته صلح و آشتی نیروهای واکنش سریع به منظور بهبود بافت اجتماعی اردوگاه آوارگان و تقویت منافع اجتماعی و همچنین پشتیانی از صلح و آرامش در این اردوگاه‌ها توصیف کرد.

آمبلو افزود: حمایت از مراکز آموزش قرآن در این اردوگاه بخشی از تحقق وعده‌های شورای حاکمیتی سودان مبنی بر حمایت و پشتیبانی از مراکز آموزش قرآن در سراسر کشور است.

وی تأکید کرد: این مراکز همواره مناره رفیع گسترش علم و دانش و مبارزه با جهل و عقب‌ماندگی در اقصی نقاط سودان به‌ویژه مناطقی بوده است که دسترسی به آموزش جدید در آن به دشواری امکان‌پذیر است و این‌گونه نیز خواهد ماند.

 فرمانده کمیته صلح و آشتی نیروهای واکنش سریع ارتش سودان علاوه بر این از حمایت‌های مالی برای بنای مرکز آموزشی قرآن و همچنین دیگر کمک‌های معیشتی به ساکنان این اردوگاه خبر داد.

از سویی شیخ عبدالله محمد یوسف شیخ مراکز آموزش قرآن در اردوگاه آوارگان الفاشر، از حمایت‌های کمیته صلح و آشتی به منظور ارائه خدمات اجتماعی و همچنین خدمات مختلف به مراکز آموزش قرآن در کنار وظیفه اصلی خود یعنی سازمان‌دهی و تقویت صلح و آشتی در میان گروه‌های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha