دانش‌آموزان الگوهای شایسته‌ را برای خود انتخاب کنند
کد خبر: 4104676
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

دانش‌آموزان الگوهای شایسته‌ را برای خود انتخاب کنند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و باید الگوهایی شایسته برای خود انتخاب کنند.

بازدید از موزه دفاع مقدس اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، ۱۴ آذرماه، در بازدید تعدادی از دانش‌آموزان از بخش‌های مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اردبیل اظهار کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و باید الگوهایی شایسته برای خود انتخاب کنند.

واحد افزود: شهدا بهترین و مناسب‌ترین الگو برای نسل نوجوان و جوان برای ساختن آینده‌ای بهتر و روشن هستند و به حق می‌توان با این ستاره‌ها راه را پیدا کرد.

وی به بیان دلایل انتخاب عنوان دفاع مقدس برای جنگ تحمیلی هشت ساله پرداخت و به دلایل پیروزی رزمندگان اشاره و خاطراتی از دوران دفاع مقدس را بازگو کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ادامه داد: در دفاع مقدس فرهنگی کم‌نظیر و عاشورایی بر جبهه‌ها حاکم شده بود و این فرهنگ تاریخ‌ساز شد و اکنون با شرایط و واقعیت‌های موجود فرهنگی و اجتماعی نیازمند مطالعه تاریخ دفاع مقدس هستیم تا با فرهنگ‌سازی جامعه را از این گرفتاری فرهنگی موجود نجات دهد.

گفتنی است؛ دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر سرعین به همراه اولیای مدرسه از بخش‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل بازدید و هدیه فرهنگی و کتاب دفاع مقدس توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به دانش‌آموزان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha