ادامه تظاهرات بحرینی‌ها علیه سفر رئیس ‌رژیم صهیونیستی + فیلم
کد خبر: 4104245
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

ادامه تظاهرات بحرینی‌ها علیه سفر رئیس ‌رژیم صهیونیستی + فیلم

در حالی که رئیس‌ رژیم صهیونیستی فردا یکشنبه به منامه سفر خواهد کرد، تظاهرات بحرینی‌ها در اعتراض به این سفر و در مخالفت با اقدامات رژیم آل‌ خلیفه در عادی‌‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی با وجود تدابیر امنیتی شدید ادامه دارد.

به گزارش ایکنا از بحرین، منابع رسانه‌ای از تداوم تظاهرات در بحرین در اعتراض به سفر روز یکشنبه (فردا، 13 آذر) اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی به منامه خبر دادند.

بحرینی‌ها با وجود تدابیر امنیتی شدید پلیس و ارتش این کشور، به تظاهرات خود در مخالفت با سفر فردای اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی به منامه به دعوت حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه این کشور، ادامه داده و با در دست داشتن پرچم‌های بحرین و فلسطین، شعارهایی در محکومیت سفر هرتزوگ و عادی‌سازی با رژیم اشغالگر اسرائیلی سر دادند.

این تظاهرات از روز پنجشنبه آغاز شد و بحرینی‌ها در این تظاهراتِ ضد صهیونیستی با در دست داشتن پرچم‌های بحرین و فلسطین، شعارهایی در محکومیت سفر هرتزوگ سر می‌دهند.

ادامه تظاهرات بحرینی‌ها با پرچم فلسطین علیه سفر رئیس ‌رژیم صهیونیستی + فیلم

جمعیت «الوفاق» بحرین، بزرگترین گروه شیعه مخالفِ رژیم آل‌خلیفه در این کشور ضمن تأکید بر حمایت مردم بحرین از مسئله فلسطین و مخالفت آنها با گام‌های پرشتابی که رژیم آل‌خلیفه در مسیر عادی‌‌سازی روابط با تل‌آویو برمی‌دارد، خواستار مشارکت گسترده در کارزاری اینترنتی همزمان با سفر رئیس‌رژیم صهیونیستی شد.

ادامه تظاهرات بحرینی‌ها با پرچم فلسطین علیه سفر رئیس ‌رژیم صهیونیستی + فیلم

همچنین شیخ عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین نیز با انتشار توییتی ضمن ابراز مخالفت خود با هتک حرمت سرزمین بحرین توسط رئیس رژیم صهیونیستی تاکید کرد: عادی‌سازی خیانت است.

شهروندان بحرینی به تظاهرات خود برای رد هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی ادامه دادند، تاجایی که در جریان تظاهرات با نیروهای رژیم آل‌خلیفه مقابله کردند.

 در ادامه ویدئویی از تظاهرات مردم بحرین که شب گذشته در منامه برگزار شده است، مشاهده می‌کنید.

 
کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در همین راستا گزارش داد که اعتراض به سفر هرتزوگ که در شبکه‌های اجتماعی افزایش یافته، امنیت رئیس رژیم صهیونیستی پیش از این سفر را تحت تأثیر قرار داده و اقدامات امنیتی تشدید خواهد شد.
انتهای پیام
captcha