همسران شاهد، ایثارگرانه پرستار یادگاران شهدا هستند
کد خبر: 4103904
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

همسران شاهد، ایثارگرانه پرستار یادگاران شهدا هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از همسران شاهد به عنوان پرستارانی یاد کرد که ایثارگرانه یادگاران شهدا را پرورش و به عرصه رساندند.

جابر ابوالفتح زاده، مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید استان، جابر ابوالفتح زاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، امروز، 10 آذرماه، در همایش تجلیل از همسران شاهد تبریز، گفت: در برابر همسران معظم شهدا سر تعظیم فرود می آوریم که هم فراق شهدا را تحمل کردند و هم متقبّل زحمت های فراوانِ تربیت یادگاران شهدا شدند.

وی ادامه داد: در سایه تربیتِ شایسته همسران بزرگوار شهدا، یادگاران شهیدان امروز به عناصر مفید و موثر در عرصه های مختلف جامعه تبدیل شده اند.

وی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا باعث ایجاد وقفه در گردهمایی های ادواریِ همسران معظم شاهد شده بود، گفت: همایش امروز که بعد از 2 سه سال وقفه برگزار می شود، هم گامی در جهت تکریم این اسوه های ایثار و استقامت است و هم این که توفیق تازه کردن دیدار ها را پدید آورد.

ابوالفتح زاده افزود: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تمام وجود در خدمت جامعۀ ایثارگری هستیم و این انتظار را داریم که ایثارگران معظم نیز بنیاد شهید و امور ایثارگران را مأمنی برای تداوم راه و اهداف شهدا بدانند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه خدمات رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعۀ ایثارگری نباید به معنیِ ارائۀ صرفاً خدمات مادّی تعبیر شود، گفت: هیچ نوع خدمت مادّی نمی تواند جبران کنندۀ ذرّه ای از ایثارگری ایثارگران معظم در ایام سخت جهاد و شهادت باشد.

وی با بیان این مطلب که مبادا مسایل حاشیه‌ای ما را از حرکت در مسیر آرمان والای شهدا بازدارد، تاکید کرد: در زمان حاضر نیازمند اتحاد برای ادامۀ باصلابت راه شهدا  هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: هرچند فلسفۀ اصلی تشکیل بنیاد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است اما درخواست ما از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران معزّز این است که ارتباط خود را چه با ستاد استانی بنیاد و چه با ادارات بنیاد در شهرستان های استان بیشتر کنند و اطمینان داشته باشند مسایل معیشتی، از چشم بنیاد دور نیست.

وی با تاکید بر اینکه اهداف و آرمان های شهدا جلوی دیدگان همه است، افزود: از درگاه خدا، توفیق ادامه راه شهدا را مسالت می کنیم چراکه خود را در مقابل خانواده های شهدا و در مقابل آرمان های شهدا مسئول می دانیم.

وی گفت: در کنار تمنای توفیقِ ادامه راه شهدا و حفظ آرمان های ایشان، از خدا می‌خواهیم کمک کند تا افرادی باشیم که خانواده های معظم شهدا را به خوبی مورد تکریم قرار می دهیم.

انتهای پیام
captcha