اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان به پروژه یادمان سردار شهید کاوه
کد خبر: 4103899
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
با توجه استاندار خراسان‌جنوبی انجام شد:

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان به پروژه یادمان سردار شهید کاوه

با عنایت استاندار خراسان‌جنوبی، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به پروژه یادمان سردار شهید کاوه فرمانده لشکر ویژه شهدا اختصاص یافت.

یادمان شهدابه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جهت تکمیل یادمان سردار شهید کاوه، رهاورد سفر امروز استاندار به روستای بیهود از توابع شهرستان قاینات بود. 

در جریان دیداری که ۲۷ شهریور ماه امسال استاندار با خانواده معزز سردار شهید محمود کاوه داشت، مادر بزرگوار شهید، قناعت را به حضور در بیهود و بازدید از روند اجرای این یادمان دعوت کرد. 

بازدید امروز استاندار از این یادمان، پیرو آن دعوت و با هدف بررسی شرایط موجود پروژه انجام شد. یادمان سردار شهید کاوه در سه راهی روستای بیهود- خروجی روستای گریمنج در حال احداث است. 

عملیات اجرایی این پروژه آذرماه سال ۹۹ آغاز شده است. این یادمان در ابعاد ۱۰ متر در ۱۰ متر و به ارتفاع ۸ متر اجرا می‌شود. 

استاندار خراسان‌جنوبی همچنین با خانواده گرانقدر شهید غلامرضا حیدری در اسفدن دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار، دلجویی از خانواده های شهدا را وظیفه همه اقشار و گروه‌ها دانست. 

به گفته وی؛ حضور در کنار پدران و مادران شهدا، دلگرمی و قوت قلب به همراه دارد. 

شهید غلامرضا حیدری متولد خرداد ماه ۱۳۴۴ است که در شهر اسفدن دیده به جهان گشود. 

وی تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد و با شروع جنگ تحمیلی، چون دفاع از میهن را حق خود می دانست، به جبهه اعزام شد. وی در شهریور ماه ۱۳۶۴ و در منطقه پیرانشهر، در اثر اصابت ترکش خمپاره به فیض شهادت نائل آمد. 

انتهای پیام
captcha