محكوميت جنايت‌های رژيم صهيونيستی از سوی سازمان همکاری اسلامی
کد خبر: 4103434
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳

محكوميت جنايت‌های رژيم صهيونيستی از سوی سازمان همکاری اسلامی

سازمان همکاری اسلامی تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از سما، دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین و اعدام میدانی شهروندان فلسطینی توسط این رژیم را محکوم کرد.

سازمان همکاری اسلامی، مقامات رژیم صهیونیستی را مسئول کامل جنایت‌ها علیه فلسطینان دانست و افزود: سیاست سرکوب و تروریسم بی وقفه رژیم اسرائیل علیه ملت فلسطین محکوم است.

سازمان همکاری اسلامی، خواستار مداخله فوری جامعه بین‌الملل برای توقف اقدامات رژیم صهیونیستی و محاکمه عاملان جنایت‌ها علیه فلسطینیان و حمایت از ملت و مقدسات فلسطین شد.

در حملات بامداد امروز نظامیان صهیونیست به کرانه باختری، سه جوان فلسطینی به شهادت رسیدند. نظامیان صهیونیست امروز به شهرک بیت امر در نزدیکی الخلیل یورش برده و به سوی فلسطینی‌ها تیراندازی کردند.

وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که در جریان این یورش، «مفید خلیل»، جوان فلسطینی که از ناحیه سر زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

در جریان تیراندازی نظامیان صهیونیست در منطقه بیت ریما در نزدیکی رام‌الله نیز دو برادر فلسطینی به نام‌های «جواد عبدالرحمن عبدالجواد ریماوی» (۲۲ ساله) و «ظافر عبدالرحمن عبدالجواد ریماوی» (۲۱ ساله) به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
captcha