برای تحقق جهاد تبیین بیشتر پای کار باشیم
کد خبر: 4102863
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
امام جمعه ایلام:

برای تحقق جهاد تبیین بیشتر پای کار باشیم

امام جمعه ایلام گفت: اغتشاشات اخیر نشان داد باید برای تحقق فریضه قطعی و فوری جهاد تبیین بیشتر پای کار باشیم و دستاورد‌های نظام برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود.

نشست فرماندهان سپاه ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، شامگاه امروز، ۶ آذرماه در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه شهرستان ایلام، که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد که خدمات سپاه در حوزه‌های مختلف در سطح جامعه اطلاع‌رسانی شود چرا که همه باید برای حفظ و تبیین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران پای کار باشیم و در راستای تحقق جهاد تبیین حرکت کنیم.

وی بر ضرورت کار بیشتر برای خنثی کردن تبلیغات مسموم و سوء دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: اغتشاشات اخیر نشان داد باید برای تحقق فریضه قطعی و فوری جهاد تبیین بیشتر پای کار باشیم و باید دستاورد‌های نظام برای نسل جوان و نوجوان بازگو و تبیین شود، چون دشمن در حال فضاسازی و آلوده کردن افکار جامعه است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد‌: نظام جمهوری اسلامی هر روز در حال رشد و شکوفایی است و امروز به برکت نظام مقدس اسلامی، در بخش پزشکی، پزشکان ما به کشور‌های مختلف اعزام می‌شوند و همچنین بیماران بسیاری از کشور‌ها برای دریافت خدمات پزشکی به کشورمان سفر می‌کنند.

کریمی‌تبار بهره‌مندی‏ رایگان ۳ دهک پایین جامعه از بیمه را از جمله خدمات شاخص نظام عنوان و تأکید کرد: امروز ‏دشمن به دنبال سیاه‌نمایی و فضاسازی در جامعه به خصوص مهندسی افکار جوانان و نوجوانان است که نیاز به مراقبت بیشتر خانواده‌ها برای مقابله با این هجمه‌های تبلیغاتی دارد؛ ارتباط و پیوند جوانان با معارف الهی در این زمینه راه‌گشا است و نیاز است در سطح جامعه فرهنگ‌سازی برای شرکت در نماز جمعه و جماعات افزایش یابد.

انتهای پیام
captcha